Medeleine parka ):

Vanhemmat voivat vaan syyttää itseään! kuka on niin idiootti että jättää pienet lapset yksin hotelliin vieraaseen paikkaan ja lähtee itse ravintolaan kun en edes kokota tekisi sellaista! Mua hirvittää jo sekin että pienet vauvat jätetän autoon nukkumaan kauppareissun ajaksi! :eek:

Tuo tyttöparka kärsii nyt vanhempien typeryyden vuoksi :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:41 Champion kirjoitti:
Vanhemmat voivat vaan syyttää itseään! kuka on niin idiootti että jättää pienet lapset yksin hotelliin vieraaseen paikkaan ja lähtee itse ravintolaan kun en edes kokota tekisi sellaista! Mua hirvittää jo sekin että pienet vauvat jätetän autoon nukkumaan kauppareissun ajaksi! :eek:

Tuo tyttöparka kärsii nyt vanhempien typeryyden vuoksi :'(
Ja mä luin jostain, että se hotellihuoneen ovi ei ois edes ollu lukossa. Eikä vanhemmat olleet hotellin ravintolassa vaan jossain muualla ravintolassa (lähellä kuitenkin). Kävivät puolen tunnin välein lapsia katsomassa.

Mä en ikinä, ikinä uskaltais jättää kolmea noin pientä nukkumaan keskenään vieraassa maassa jne.

Mikshän se Madelein just vietiin? Olihan siellä huoneessa ne pikkusisaruksetkin?
Ajatelkaas kuin kauheeta se ois jos kaikki kolme ois viety!?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:45 Dietorelle kirjoitti:
siellä hotellihuoneeessa oli myös 2 vuotiaat kaksoset,eikö?
kuitenkin kaksi pienempäkin.
Mutta hirveä juttuhan toi on kun ei tiedä missä tyttö on kuinka paljon kärsii tälläkin hetkellä :(
Jep oli kaksosetkin ja ennen kaikkea hotelli olisi taronnut lapsen vahti palvelun!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:41 Champion kirjoitti:
Vanhemmat voivat vaan syyttää itseään! kuka on niin idiootti että jättää pienet lapset yksin hotelliin vieraaseen paikkaan ja lähtee itse ravintolaan kun en edes kokota tekisi sellaista! Mua hirvittää jo sekin että pienet vauvat jätetän autoon nukkumaan kauppareissun ajaksi! :eek:

Tuo tyttöparka kärsii nyt vanhempien typeryyden vuoksi :'(

Kyllä se minuakin kovin ihmetyttää, miksi lapset jätetty ilman valvontaa.... Mutta taitaa ne itsesyytökset piinata vanhempia, ja se "rangaistus" tulee sitä kautta(ilman, että me täällä taivastelemme enempää). Aivan karmeaa.... Kunpa tyttö löytyisi, elossa ja pian. Se ON tärkeintä, ja vain se.
 

Yhteistyössä