meandi vaatteet

Mä luulen että kyllä voi tilata, mutta et saa vaatteiden mukana laskua vaan maksat ne esittelijälle silloin kun noudat tilaamasi vaatteet häneltä? En ole kyllä ihan varma... mutta noita meandin vaatteita saa nettikaupoista paaaaljon halvemmalla kuin kutsuilta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaJo:
Mä luulen että kyllä voi tilata, mutta et saa vaatteiden mukana laskua vaan maksat ne esittelijälle silloin kun noudat tilaamasi vaatteet häneltä? En ole kyllä ihan varma... mutta noita meandin vaatteita saa nettikaupoista paaaaljon halvemmalla kuin kutsuilta ;)
Mistä lähtien niitä on muuten sanut ostaa nettikaupasta?
 
Täältä voi ainakin tilata; http://shop.meandi.se/fi/ Ruotsin me&i;n sivulta voi tilata ihan kaikkia tuotteita, myös niitä tämän kevään vaatteita, mut Ruotsista postikulut Suomeen tulee olemaan aika paljon sitten..

Eivät kyllä minustakaan ole oikeasti hintansa arvoisia, meille ainoat me&i;t mitä on, on ostettu käytettynä kirppikseltä Ruotsista (siellä ne ei maksa oikeasti mitään käytettynä).

Jos muuten käytetytki kelpaa niin tosi halvalla saat tradera.se ja siihen hakukenttään me&i...
 

Yhteistyössä