me syödään paljon paremmin ja terveellisemmin jos rahat on tiukilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maailman vanhimmat ihmiset ovat eläneet tiukkis linjaa koko elämänsä joten taitaa tuo ap:n jutut pitää jollain tavalla paikkansa.

Niillä on ravinnonsaanti (eli kalorit) ollut niukahkoa, mutta ei se tarkoita että sen ravinnon pitäisi olla yksipuolista ja ravintoaineita myös niukasti.

Maailman vanhimmat ihmiset ovat eläneet tiukkis linjaa koko elämänsä joten taitaa tuo ap:n jutut pitää jollain tavalla paikkansa.
Menee vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta mä olen joskus miettinyt,miten luotettavia nuo maailman vanhin -tilastot lopulta ovat. Siis jos henkilö on elänyt maassa, jossa ei ole luotettavaa järjestelmää syntymätietojen ylläpitoon vaan ihmisen syntymäaika on kuulopuheiden varassa, niin miten luotettavia nuo tiedot lopulta ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Menee vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta mä olen joskus miettinyt,miten luotettavia nuo maailman vanhin -tilastot lopulta ovat. Siis jos henkilö on elänyt maassa, jossa ei ole luotettavaa järjestelmää syntymätietojen ylläpitoon vaan ihmisen syntymäaika on kuulopuheiden varassa, niin miten luotettavia nuo tiedot lopulta ovat?

Samaa olen miettinyt mutta tästä olisi hyvä tehdä uusi, erillinen aloitus.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
esim. nyt iltapalana tulee olemaan riisipuuroa ja itse tehtyjä sämpylöitä.
punainen maito tarjouksessa 0,70?, hiiva 0,20?, jauhot kaapista,samoin puuroriisi.

jos olis tällähetkellä ylimääräistä iltapala olis jotain paljon kalliimpaa ja turhempaa...

Kuinka epäterveellisesti mahdatte syödä sillon rahakkaampina aikoina, jos tuo on terveellistä? Hiilaria hiilarin päälle hiilarin kerta, ei puhettakaan esim. proteiinistä (mitä ny kälysesti maidosta) ja ennen kaikkea kasviksista/vihanneksista/marjoista?

......ootte te kaikki erikoisia... iät ja ajat on ihmiset syöneet riisipuuroa ja juoneet kunnon täys maitoa... mitä helkuttia te mistää hiilareista puhutte... lapset tarvitsee kaikkia mitä täys maidosta esim saa... vai lasketteko lasten ruoka annoksista kaloritkin... mistä ootte kotosin hesasta vai? missä maitokin tulee tehtaalta, ei lehmästä ja sipsit tehään perunan taimenten lehdistä, ei itse niistä perunoista... :DD ootte te turhamaisia... mun mielestä riisipuuro ja esim pottumuusi kunnon maidolla ja meijerivoilla höystettynä ON terveellistä... miettikää nyt niitten hiilareittennekans pikkusen... ei voi muutakun nauraa... :DDD

Yhteistyössä