me sovittiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jalat ristissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jalat ristissä

Vieras
miehen kanssa jo aikoja sitten ettei me ruveta lastentekoon enää tän ikäisinä(34v). Nyt mies on ruvennu sekoilemaan että se kolmas lapsi pitää nyt sittenkin hankkia. Minä vain en enää tahdo. Kokoajan se höpöttää vauvan hankkimisesta ja seksin jälkeenkin se pohtii et oliskohan siihen kumiin voinu tulla reikä että jos olisinkin raskaana jne.. Alan pikkuhiljaa ymmärtää miks naisen vauvakuumeet saattaa ahdistaa miestä. Koska mua tosiaankin ahdistaa. En osaa enää nauttia seksistäkään tai ylipäätänsä en edes sitä halua harrastaakaan enää.

No, en voi käsittää miten voit evätä niin suuren onnen, joka ei kuitenkaan sulle olisi niin suuri onnettoomuus. Tiedät varmaan, että rakastaisit sitä uutta lasta yhtä paljon kuin aiempiakin. Eihän 34 v edes mikään vanha vielä ole. Varmaan vähän takaisku sinulle, sillä olit jo totutellut eri asenteeseen, mutta ei kai se nyt mikään maailmanloppu oikeasti olisi, vaan onhan siinä ihaniakin asioita.

[QUOTE="mammaksi";22871780]Missäs päin asustatte? Mä voisin saalistaa sen sun miehes, ku mä haluun kovasti lapsia![/QUOTE]

tuskin haluut... se osaa olla aika hankalakin... pihi ku mikäkin, ei heitä pois mitään meillä on varastot täynnä roinaa....

No, en voi käsittää miten voit evätä niin suuren onnen, joka ei kuitenkaan sulle olisi niin suuri onnettoomuus. Tiedät varmaan, että rakastaisit sitä uutta lasta yhtä paljon kuin aiempiakin. Eihän 34 v edes mikään vanha vielä ole. Varmaan vähän takaisku sinulle, sillä olit jo totutellut eri asenteeseen, mutta ei kai se nyt mikään maailmanloppu oikeasti olisi, vaan onhan siinä ihaniakin asioita.

No huh huh...

ei ole jaksamista. toinen lapsikin vasta 2v. tuntuu etten ole toipunut vielä tästä edellisestäkään synnytyksestä. Kun on se tunne ettei enempää jaksa eikä kroppa enempää kestä niin ei vaan kerta kaikkiaan voi. Olis mies ajatellut tätä asiaa aikaisemmin.

Hah, sitten jos asia onkin toisinpäin, että nainen haluaa sen vauvan ja mies ei, niin heti saa kyytiä, että kuinka voit edes ajatella olevas niin itsekäs ja toisenkin mielipidettä pitää kunnioittaa jne.jne. Tässä hommassa tai tällä palstalla ei todellakaan tasa-arvo toimi näissä perhe-asioissa..

ei tosiaankaan ole tasa-arvoa tässä asiassa. Kun minä aikoinaan kuumeilin toista lasta ja mies ei vielä ollut "valmis" sain kaikilta paheksuntaa kun painostan miestä, on väärin pakottaa toista lasta hankkimaan jne... Nyt sitten onkin ääni kellossa ihan eri kun mies sitä lasta haluaakin....

Hah, sitten jos asia onkin toisinpäin, että nainen haluaa sen vauvan ja mies ei, niin heti saa kyytiä, että kuinka voit edes ajatella olevas niin itsekäs ja toisenkin mielipidettä pitää kunnioittaa jne.jne. Tässä hommassa tai tällä palstalla ei todellakaan tasa-arvo toimi näissä perhe-asioissa..

Höpöhöpö! Jos nainen olisi täällä palstalla nyt itkemässä, kuinka haluaisi vielä sen yhden, mutta mies ei, niin kaikki olisi heti sympatiseeraamassa sitä naista, että ehkä se mies vielä kääntää päänsä ja haluaakin. Osa täällä antaa niille naisille neuvojakin, että jätä vaan ehkäisy pois, ja sano miehelle, että ehkäisy on nyt sun vastuulla jne... Mikäs siinäkään. Harvinaista oikeasti tällä pastalla, että joku pitäisikin sen miehen puolta! Minä olen sitä mieltä, että se on aina yleensä raskaampaa sille, joka joutuisi jäämään ilman sitä lasta näissä tapauksissa. Miehen ja naisen välisessä suhteessa ei nyt muuten kuitenkaan vaikuta olevan mitään vialla.

[QUOTE="a.p";22871919]ei ole jaksamista. toinen lapsikin vasta 2v. tuntuu etten ole toipunut vielä tästä edellisestäkään synnytyksestä. Kun on se tunne ettei enempää jaksa eikä kroppa enempää kestä niin ei vaan kerta kaikkiaan voi. Olis mies ajatellut tätä asiaa aikaisemmin.[/QUOTE]

Aikaisemmin? Vuosi sitten? Silloinkos roppa olisi ollut kunnossa?

Ristiriitaiselta kuulostat.

[QUOTE="Noo";22872251]Aikaisemmin? Vuosi sitten? Silloinkos roppa olisi ollut kunnossa?

Ristiriitaiselta kuulostat.[/QUOTE]

että jos nämä kaksi nykyistä lasta olis hankittu hieman aikaisemmin niin olisi ehkä ollut paremmat mahdollisuudet tälle kolmannelle... tai mistä sen tietää... eihän sitä oikeen voi etukäteen ennustaa mikä on terveystilanne ym tulevaisuudessa...

Yhteistyössä