Me sitä ei osata elää sovussa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mulla on skorppioni tyttö ja sille jos sanoo jotain käskevästi tai muuten epämiellyttävästi se on heti "pistin" valmiina hyökkäämään, mutta kun sille osaa puhua kauniisti ja kehuen se on kuin kehräävä kissi mirri :D Ja Tekee ihan mitä vaan, kun osaa sanansa valita oikein.
Just tuollainen ukko on, mutta minua ei nyt huvittanut puhua nätisti =) olkoon vaikka maailman tappiiin työpaikkansa pukuhuoneessa....
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Uskotteko te oikeesti tohon horoskooppi-soopaan? Et mitkä merkit sopii yhteen?
Kuten olen jo aiemminkin sanonut niin mikään merkkipari ei sinänsä ole tuhoontuomittu vaan on hyvä tietää näistä niin osaa ymmärtää toista. Siis että kyllä uskon ja vakaasti, harrastan astrologiaa ja harjoittelen tulkintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Uskotteko te oikeesti tohon horoskooppi-soopaan? Et mitkä merkit sopii yhteen?
Kuten olen jo aiemminkin sanonut niin mikään merkkipari ei sinänsä ole tuhoontuomittu vaan on hyvä tietää näistä niin osaa ymmärtää toista. Siis että kyllä uskon ja vakaasti, harrastan astrologiaa ja harjoittelen tulkintaa.
Kerropas sitten tästä meidän skorpionimies leijonanainen yhdistelmästä, jos vaan viitsit, kiitos =)
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Uskotteko te oikeesti tohon horoskooppi-soopaan? Et mitkä merkit sopii yhteen?
Kuten olen jo aiemminkin sanonut niin mikään merkkipari ei sinänsä ole tuhoontuomittu vaan on hyvä tietää näistä niin osaa ymmärtää toista. Siis että kyllä uskon ja vakaasti, harrastan astrologiaa ja harjoittelen tulkintaa.
Kerropas sitten tästä meidän skorpionimies leijonanainen yhdistelmästä, jos vaan viitsit, kiitos =)
Pitäisi toki tietää myös muita merkkejänne.. mutta leijonanainen on ehkä melko vaikea kumppani skorpionimiehelle. Skorpioni on pohjimmiltaan melko tunteikas, pohtiva, viisaskin, mutta hän ei sitä tuo esille siten että muut sitä ihailisivat. Leijona ei ehkä näe skorpionin vahvuuksia kovin helpolla joten sitä kehittämällä löydät puolisostasi uusia ulottuvuuksia. Skorpionimies taasen saisi kehittää sitä asiaa että huomioisi sinun tarpeesi olla hänen palvottu ykkösensä.
 

Yhteistyössä