me saadaan veronpalautusta 4000e :P

just
eli olette hölmöt antaneet valtiolle korotonta lainaa neljä tonnia, nyt saatte omanne takaisin ja juhlitte sit sitä? :headwall: jotkut tuntuu kuvittelevan että veronpalautukset on jotain ylimääräistä rahaa jota valtio lahjoittaa kivoille ihmisille...
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja mieluummin noin:
kyllä mä mieluummin maksan "korotonta lainaa" valtiolle ku maksan mätkyjä!! sä et vissiin kuulu niihin kivoihin ihmisiin sit?
hoidan asiani niin ettei tule palautuksia eikä mätkyjä. mun rahavarat on mun ja huolehdin siitä että ne on mun eikä valtion käytettävissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:
eli olette hölmöt antaneet valtiolle korotonta lainaa neljä tonnia, nyt saatte omanne takaisin ja juhlitte sit sitä? :headwall: jotkut tuntuu kuvittelevan että veronpalautukset on jotain ylimääräistä rahaa jota valtio lahjoittaa kivoille ihmisille...
Yksityisyrittäjänä on ainakin vaikea arvioida tuleeko mätkyjä vai palautuksia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja mieluummin noin:
kyllä mä mieluummin maksan "korotonta lainaa" valtiolle ku maksan mätkyjä!! sä et vissiin kuulu niihin kivoihin ihmisiin sit?
hoidan asiani niin ettei tule palautuksia eikä mätkyjä. mun rahavarat on mun ja huolehdin siitä että ne on mun eikä valtion käytettävissä.
Et nähtävästi ole alv:llinen?
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja just:
eli olette hölmöt antaneet valtiolle korotonta lainaa neljä tonnia, nyt saatte omanne takaisin ja juhlitte sit sitä? :headwall: jotkut tuntuu kuvittelevan että veronpalautukset on jotain ylimääräistä rahaa jota valtio lahjoittaa kivoille ihmisille...
Eihän se täysin korotonta ole, palautuksille saa kyllä koron, vaikka ei mikään huippukorko olekaan. Ja toisekseen, jos ei ole säästäjä-tyyppiä, niin kyllä tuo on ihan hyvä säästämistapa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
eli olette hölmöt antaneet valtiolle korotonta lainaa neljä tonnia, nyt saatte omanne takaisin ja juhlitte sit sitä? :headwall: jotkut tuntuu kuvittelevan että veronpalautukset on jotain ylimääräistä rahaa jota valtio lahjoittaa kivoille ihmisille...
ei olla maksettu tarkotuksella ylimääräsiä veroja, tää oli kiva ylläri. tähdätään kyllä aina niin ettei mätkyjä varmana tule, mut nyt tuli enemmän takas kuin oletettiin.
 
Minäkin saan satasen ja rapiat :D miehestä en tiiä kun en viitsiny avata sen kuorta mut yleensä on jääny reilusti plussalle

ja kyllä se on ylimäärästä meille tulee niinkuin vaivihkaa juuri sopivasti kun sitä rahaa eniten tarvitaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:
eli olette hölmöt antaneet valtiolle korotonta lainaa neljä tonnia, nyt saatte omanne takaisin ja juhlitte sit sitä? :headwall: jotkut tuntuu kuvittelevan että veronpalautukset on jotain ylimääräistä rahaa jota valtio lahjoittaa kivoille ihmisille...
Asiat ei todellakaan ole noin yksinkertaisia kun luulet! Taas yksi joka näkee asiat vaan omasta näkökulmastaan.
Itse omistan metsää ja peltoa eikä ikinä voi etukäteen tietää miten nuo verot lopulta menee.
 

Yhteistyössä