Me saadaan varmaan häätö

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mun mielestä reilupeli on kerrostalossakin sallittua, jos häiritsee, käy ensin sanomassa "häirikölle" että anteeks, nyt vois vähän metelitasoo laskee, eikä alkaa keräämään nimiä listaan ja isännöitsijälle mennä kantelee...

Tässä tapauksessahan kyseinen häirikkö ei näe mitään väärää toiminnassaan, kuten se yleensäkin tuppaa olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
voiko tuo olla jotenkin perittyä niiltä miehen vanhemmilta? jos siis jollain naapurilla on heitä vastaan hampaankolossa jotain.

mä luulen, että parhaiten tuohon auttaa se, että menet rohkeasti juttelemaan naapureiden kanssa tilanteesta ja sanot, että yritätte parhaanne mukaan korjata tilannetta. älä jää odottamaan viimeistä varoitusta. kun naapurit tutustuvat teihin ihaniin ihmisiin, niin sit se tolenranssi elämän äänille kasvaa. tuntematon on helpompi savustaa ulos.

Miehen vanhemmat ostivat asunnon meitä varten, tai siis eivät ikinä itse ole asunneet tässä, saivat tosi halvalla ja me ollaan nyt paiskittu remonttia koko tämä vuosi, kämppä aivan lattiasta kattoon. Nyt kun rupee olla valmista ja oman näköistä pitäiskin muuttaa pois :/

Onko teillä laminaattia lattiassa, siitä saattaa lähteä kovat ääneet naapuriin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Jos valitusta hakemaan lähtenyt ihminen osaa tarpeeks hyvin puhua ja paisutella asiaa niin saa kyllä ne 5-6 henkee laittaa nimensä siihen paperiin vaikka ne ei ois ikinä mitään kuullu. Eteenkin omistus kämppiä olevat kerrostalot on oikeen kyttääjien ja juoruajien "paratiisi" ja jos asukkeina vanhempia ihmisiä niin nuoret lapsiperheet halutaan ulos, keinolla millä hyvänsä. :(

Me asuttiin tuollaisessa kerrostalossa (omistusasuntoja ns. arvotalossa hyvällä alueella, muutama yksityisen vuokraama asunto lisäksi), oltiin nuori perhe (ja vielä Epäilyttävä Maahanmuuttajakin perheessä!) eikä mitään ongelmaa; naapureiden kanssa hyvät välit ja silleen.

Kaksi muuta nuorta paria/perhettä kyllä savustettiin ulos, mutta niistä lähti hitonmoinen meteli eli syynä oli se eikä nuoruus...

Me taas ollaan koettu just se tilanne mitä edellä mainitsin. Ja syynä oli ainoastaan se että ajettiin auto oven eteen kun purettiin kauppakassit ja tytön kantokoppa siihen ja mies heti peruutti pois. Muutkin asukkaat teki samaa, mutta "me vuokralaiset" ei oltas saatu. :o Johan lhuoneistolakikin sallii purkamisen ja pakkaamisen oven edessä.

et jaksa kaiken aikaa seistä patterin edessä?

teillä taitaa olla samanlainen kieltämisoperaatio ku mun kaverilla. Lapsi menee kiellettyyn paikkaan tai tekee väärää niin mennään eteen seisomaan ja sanotaan soo soo..

vähän enempi kovempaa kuria niin kyllä lapset oppii, ei ne tyhmiä ole..

teillä taitaa olla samanlainen kieltämisoperaatio ku mun kaverilla. Lapsi menee kiellettyyn paikkaan tai tekee väärää niin mennään eteen seisomaan ja sanotaan soo soo..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Asuttekohan meidän yläkerrassa? Tuohon ilmeisesti muutti lapsiperhe ja meno on ollut aika hurjaa. Joo siis tuleehan normaalista elämästä ääniä,mutta yläkerran pikkunorsu tuntuu olevan posliinikaupassa päivittäin ja kun pikkunorsu menee nukkumaan niin vanhemmat alkaa meuhkaamaan. Tässä talossa oli ennen nini hiljaista *huokaus*

Kylläpä kauniisti puhut,pikkunorsu
meidän yläkerrassa asuu norsu ( lihava mies joka kävelee kantapäillä) joskus vituttaa ku herää siihen kun ukko kävelee,mut ei sitä nyt ihmistä voi yölläkään kieltää omassa asunnossaan kävelemästä

Me taas ollaan koettu just se tilanne mitä edellä mainitsin. Ja syynä oli ainoastaan se että ajettiin auto oven eteen kun purettiin kauppakassit ja tytön kantokoppa siihen ja mies heti peruutti pois. Muutkin asukkaat teki samaa, mutta "me vuokralaiset" ei oltas saatu. :o Johan lhuoneistolakikin sallii purkamisen ja pakkaamisen oven edessä.

Tuollainen onkin ihan turhaa natinaa, mutta patterin hakkaamisesta & saunan oven auki jättämisestä ärsyyntyminen ei ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mun mielestä reilupeli on kerrostalossakin sallittua, jos häiritsee, käy ensin sanomassa "häirikölle" että anteeks, nyt vois vähän metelitasoo laskee, eikä alkaa keräämään nimiä listaan ja isännöitsijälle mennä kantelee...

Tässä tapauksessahan kyseinen häirikkö ei näe mitään väärää toiminnassaan, kuten se yleensäkin tuppaa olemaan.

eihän meidän yläkerrassa asunut alkkiskaan tehnyt mitään, vaikka soitti kolme päivää putkeen muusiikkia, meuhkasi,kiroili.
tiesi kyllä koska sillä oli ollut "tilipäivä"
Kauan se kesti,mutta saatiin häädettyä

Alkuperäinen kirjoittaja ....':

Ei kyllä meillä ollaan ihan jyrkkiä, lapsi varmasti tajuaa että teki väärin.. Ja ton nyt kirjoitin vain tarkottaakseni, että mulla on muutakin tekemistä, parhaani yritän näiden tilanteiden välttämiseksi, mutta joskus niitä sattuu, kun en ole paikalla, silloin on jo myöhäistä, kun on se ääni tullut jo :/

No jos tälle linjalle mennää nii minäki, meillä asuu yläkerrassa lapsiperhe jossa muksut juoksee kun norsut koko illan(eikä ne porukatkaa tunnu osaavan hiljaa kävellä.. ), yhessä vaiheessa olin ihan varma että ne keilaa siellä kun monena päivänä kuulu parin tunnin ajan ihan samanlainen ääni kun keilaamisesta, 10 jälkee pesukone pyörii ja linkoo viel jossain, joku naapureista huudattaa akkaansa yleensä siinä 22.45, taitaa metelistä päätellen saada hyvät kyydit.. :p Mut tää on kerrostalo..

Siis missä on ihmisten aikuisuus! :O Lapset hakkaa pattereita ja sille ei voi tehdä mitään. Jos kyseessä on niin sanottu "normaali" lapsi niin luulis, että vanhemmat osais sen verran pitää lapsiaan kurissa.
Huh...
Vaikka toisaalta eikai liikaa voi vaatia aikuiselta mieheltä, joka istuu pleikkarin edessä kiroamassa omien lastensa kuullen. Huoh

Miettikää paljonko ketuttais kun meette taloyhtiön saunavuorollenne, ja edellinen perhe on jättäny ovet auki ja sauna on kylmä, pesuhuone kuuma.

Jos joutuu kysymään miten saunan voi jättää muka epäsiistiksi, niin eiköhän sieltä sitten löydy edellisten pesusaippuavaahdot ja hiustollot myös paikanpäältä. "Siis miten niin voi jäädä sauna epäsiistiks jos vaan lähtee, jättää ovet auki kun kerta mehän saunottiin jo"

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Tuollainen onkin ihan turhaa natinaa, mutta patterin hakkaamisesta & saunan oven auki jättämisestä ärsyyntyminen ei ole...

No se on kyllä totta. Mutta kovin helposti ei isännöitsijä kyllä häätöö lähe hakemaan noilla perusteilla, eteenkin omistuskämpästä. Jotkut saa rellestää vuosia ja silti mitään ei tapahdu. Ap:n kannattais tehä kirjallinen vastine isännöitsijälle, mutta jos isännöitsijä on ammattitaidoton ja kuuntelee vaan vanhempien asukkaiden kannan niin eipä tossa paljoo ole tehtävissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Siis missä on ihmisten aikuisuus! :O Lapset hakkaa pattereita ja sille ei voi tehdä mitään. Jos kyseessä on niin sanottu "normaali" lapsi niin luulis, että vanhemmat osais sen verran pitää lapsiaan kurissa.
Huh...
Vaikka toisaalta eikai liikaa voi vaatia aikuiselta mieheltä, joka istuu pleikkarin edessä kiroamassa omien lastensa kuullen. Huoh

AAh... Mies ei joka päivä pelaa ja meillä lapset menee nukkumaan ennen klo 22 jonka jälkeen mies vasta aloittaa pelaamisen, jos pelaa... Mä jo sanoin, että parhaamme teemme näiden melujen estämiseksi mutta joskus sattuu vahinkoja

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Huh...

Miettikää paljonko ketuttais kun meette taloyhtiön saunavuorollenne, ja edellinen perhe on jättäny ovet auki ja sauna on kylmä, pesuhuone kuuma.

Jos joutuu kysymään miten saunan voi jättää muka epäsiistiksi, niin eiköhän sieltä sitten löydy edellisten pesusaippuavaahdot ja hiustollot myös paikanpäältä. "Siis miten niin voi jäädä sauna epäsiistiks jos vaan lähtee, jättää ovet auki kun kerta mehän saunottiin jo"

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
voiko tuo olla jotenkin perittyä niiltä miehen vanhemmilta? jos siis jollain naapurilla on heitä vastaan hampaankolossa jotain.

mä luulen, että parhaiten tuohon auttaa se, että menet rohkeasti juttelemaan naapureiden kanssa tilanteesta ja sanot, että yritätte parhaanne mukaan korjata tilannetta. älä jää odottamaan viimeistä varoitusta. kun naapurit tutustuvat teihin ihaniin ihmisiin, niin sit se tolenranssi elämän äänille kasvaa. tuntematon on helpompi savustaa ulos.

Miehen vanhemmat ostivat asunnon meitä varten, tai siis eivät ikinä itse ole asunneet tässä, saivat tosi halvalla ja me ollaan nyt paiskittu remonttia koko tämä vuosi, kämppä aivan lattiasta kattoon. Nyt kun rupee olla valmista ja oman näköistä pitäiskin muuttaa pois :/

Onko teillä laminaattia lattiassa, siitä saattaa lähteä kovat ääneet naapuriin.

On laminaatti ja alla muovimatto... Täällä on muutoinkin niin ohuet seinät ja lattiat että kaikki kuuluu

Ap:n kannattais tehä kirjallinen vastine isännöitsijälle, mutta jos isännöitsijä on ammattitaidoton ja kuuntelee vaan vanhempien asukkaiden kannan niin eipä tossa paljoo ole tehtävissä.

...paitsi muuttaa käytöstään! Ihan oikeasti, asunnon voi esim. kalustaa siten etteivät patterit ole "vapaata riistaa" lapsille, oviin voi hankkia stopparit ettei niitä pääse muksu paukuttamaan, voi parantaa siisteyttä taloyhtiön saunatiloja käytettäessä, olla pesemättä pyykkiä liian myöhään, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Huh...

AAh... Mies ei joka päivä pelaa ja meillä lapset menee nukkumaan ennen klo 22 jonka jälkeen mies vasta aloittaa pelaamisen, jos pelaa... Mä jo sanoin, että parhaamme teemme näiden melujen estämiseksi mutta joskus sattuu vahinkoja

Kyllähän teidän omatkin lapset kärsii jos mies kiroaa niin kovasti että naapuritkin häiriintyy.
Nyt kyllä teidän on syytä katsoa omaan napaanne. Tuskin 2 varoitusta on aivan turhasta tullut.

Taas kun lukee näitä, olen onnellinen, että asun ok-talossa :D

Samat sanat!!!! :D Sain niin tarpeekseni rivi ja kerrostalo asumisesta! Sit kun olen vanha ja lapset lentäny pesästä ostan kerrostalo kämpän ja alan oikeen veemäiseks mummoks joka kyttää kaikkien menemisiä, nappaa valokuvia ja kirjottaa muistiinpanoja unohtamatta tietenkin äänittää kaiken melun...

Eli mies rähisee klo 22 jälkeen sille pleikkarille, kiroilee niin että äänet kuuluu naapuriin...?
Miten esim. se voi olla "vahinko", jonka estämiseksi teette parhaanne? :o

Huh...

Ai kun kiva, mies huomaavaisesti alottaa naapuriin asti kuuluvan kiroilun vasta kymmenen JÄLKEEN. No onpa hyvä, mukavampihan sitä onkin yöllä kuunnella.

Jos naapurit pystyy sanomaan että teillä on pleikka jota pelatessa mies kiroilee, niin eiköhän se ole sekä pleikka että mies liian kovalla volyymillä.

Meillä on naapurissa teinipariskunta joka pelailee just kympin jälkeen Guitar Heroa, ja voin kertoa että hieman vituttaa kuunnella joskus puolilta öin naapurista sitä "voi vittu! voi vittu! mähän soitin ihan oikein, vittu!".

Mä en kyllä ymmärrä. :o Meillä on lapset tasan kerran hakanneet patteriin, sen jälkeen ei koskaan, meillä ei on ei ja sitä myös uskotaan. Ja Ps3? Se on joku peli? Muakin kyllä tosissaankin haittais, jos naapurissa pelattais kovaan ääneen peliä vasta joskus 22 jälkeen. En tosiaan alkais mitään kiroilua kuuntelemaan koko iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja peesi näihin:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Huh...

Ette te voi tehdä oletuksia noin. Me ollaan viimeisiä aina, joten mekin joudumme astelemaan toisten pesuvaahdoille, ja me kyllä itse aina huuhtelemme vaahdot pois... Saunan ovi on aina kiinni! Pukuhuoneen ovi voinut jäädä auki!

Uusimmat

Yhteistyössä