Me ollaan miehen kanssa mietitty, että kolmas lapsi on sitten iltatähti jos on!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Inni:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inni:
Mekin ollaan suunniteltu että vielä 2 lasta sitten kun lapset ovat jo koulussa. Olen tosin sitten kun kuopus menee eka luokalle 25v että eipä oo mitään kiirettä :whistle:
kun meidän esikoinen menee kouluun niin olen 32v. Joskus ajattelin, että ei lapsia enää yli 30v mutta näin se mieli muuttuu.
No ethän sä oo mua silloin paljoa vanhempi :) Hyvin sullakin aikaa vielä silloin. Joillakin ei ole vielä lasta edes 30vuotiaana.
Joo, niin kuin mulla. En koskaan halunnut lasta alle kolmekymppisenä. :)

Mun kenelläkään kaverilla ei ole vielä lasta, lukuunottamatta yhden 30-vuotiaan ystäväni 'vahinkovauvaa'.

Juu, tältä palstalta saa aivan väärän kuvan kokonaisuudesta. :D Mä olen useinkin epäillyt, että täällä pyörii juuri sitä nuorena äidiksi -porukkaa enemmän kuin meitä muita. Tosiaelämässä mäkään en montaakaan ihmistä tunne, jotka olisivat saaneet lapsen alle kolmekymppisenä.


 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meidän tyttö on 'iltatähti' :heart: täytyy sanoa, että vauvaa jaksaa paremmin ja vauva-ajasta osaa nauttia aivan erilailla nyt. :heart:
tätä juuri ajattelinkin! Meillä esikoinen oli erittäin huono nukkumaan ja kuopus koliikkivauva ja kun ikäeroa oli 1v5kk niin en ole nauttinut päivääkään kummankaan vauva-ajasta. Mikä on ihan kamalaa nyt jälkeen päin ajateltuna. Haluaisin oikeasti kerran nauttia siitäkin ajasta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meidän tyttö on 'iltatähti' :heart: täytyy sanoa, että vauvaa jaksaa paremmin ja vauva-ajasta osaa nauttia aivan erilailla nyt. :heart:
tätä juuri ajattelinkin! Meillä esikoinen oli erittäin huono nukkumaan ja kuopus koliikkivauva ja kun ikäeroa oli 1v5kk niin en ole nauttinut päivääkään kummankaan vauva-ajasta. Mikä on ihan kamalaa nyt jälkeen päin ajateltuna. Haluaisin oikeasti kerran nauttia siitäkin ajasta =)
Joo ja sekin vielä piti laittaa, että näin iänkin karttuessa on tavallaan paljon varmempikin vanhempana. En olis voinut kuvitellakaan vauva-arjen helppoutta tällaiseksi, tätä aikaa kun saisi purkkiin säilöön. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meidän tyttö on 'iltatähti' :heart: täytyy sanoa, että vauvaa jaksaa paremmin ja vauva-ajasta osaa nauttia aivan erilailla nyt. :heart:
tätä juuri ajattelinkin! Meillä esikoinen oli erittäin huono nukkumaan ja kuopus koliikkivauva ja kun ikäeroa oli 1v5kk niin en ole nauttinut päivääkään kummankaan vauva-ajasta. Mikä on ihan kamalaa nyt jälkeen päin ajateltuna. Haluaisin oikeasti kerran nauttia siitäkin ajasta =)
Joo ja sekin vielä piti laittaa, että näin iänkin karttuessa on tavallaan paljon varmempikin vanhempana. En olis voinut kuvitellakaan vauva-arjen helppoutta tällaiseksi, tätä aikaa kun saisi purkkiin säilöön. :D
Kaikki Jatkan sanomiset tassa allekirjoitan taysin myos!! =)
 
Mä haaveilen kahdesta iltatähdestä :heart:
Olen nyt 27v ja esikoinen 5v, keskimmäinen 2v7kk ja kolmonen 1v2kk ja olen itsekseni miettinyt (ja miehelle mietteistä kertonut), että haluaisin vielä kaksi lasta sitten, kun olen lähempänä 35v.
 

Yhteistyössä