Me ollaan miehen kanssa mietitty, että kolmas lapsi on sitten iltatähti jos on!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
meidän lapsilla ikäeroa 1v5kk ja nyt kun ollaan puhuttu kolmannesta niin mietittiin, että jos tulisikin sitten iltatähti. Sitten kun nuo muksut on jo kouluikäisiä....onko ihan järjetöntä.
 
vieras
Me ollaan myös miettineet tällaista settiä. Mua vaan huolestuttaa, jääköhän iltatähti sitten yksinäiseksi, kun vanhemmat lapset ovat niin paljon vanhempia ja pienellä ikäerolla..
 
LepikonHeta
Mulla itselläni samanlaisia unelmia, iltatähdestä. Yksinäisyys mietityttää, nyt lapset 2 v ikäerolla ja leikit sujuvat.. Vai olisko sit 2 iltatähteä :xmas:
 
Meillä näin
Mun mies on kuopus, veljet 6 ja 9 vuotta vanhemmat. Se ainakin on lapsena kokenut, että kaikki oli jo "tehty" isompien kanssa, ettei jaksettu enää kuopuksen kanssa leikkiä ja peuhata vedessä jne, siis vanhemmista puhun. Ja eihän noin iso enää tarttee esim. autorataa, kun veljetkin noin isoja.

Näin ollen meille on tulossa kolmas toukokuussa, sisarukset tuolloin hiukan reilu 4v. ja vajaa 2v.
 
Mulla vanhempi poika on nyt ekalla ja toinen poika lähtee syksyllä kouluun, niin meille tulee vauva heinäkuussa. Ikäeroa pojilla on 1v10kk ja keskimmäiselle ja nuoremmalle tulee melkein 7 vuotta ikäeroa. Vielä ei tiedetä kumpi siellä köllettelee. Pojat on kyllä innoissaan vauvasta.
 
vieras
Ihan hyvä ajatus :)

Asian vierestä,mutta mulla on kauhea vauvakuume ja ikää 32v. Yksi lapsi meillä on (alle 3v) ja toista toivoisin, mutta elämäntilanteen vuoksi toista voi yrittää vasta reilun vuoden kuluttua. Kova ikäkriisi on päällä, tällasta en kuvitellut tulevan.
 
LepikonHeta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2iltatähteä? uh :D En uskaltais edes ehdottaa miehelle.. :D
Miä en uskalla edes yhdestä mainita, toisaalta, jos siitä yhdestä sanois, putois jo persiilleen niin toinen heti perään, samalla järkytyksellä :xmas:
 
viisikosta kuusikoksi
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
meidän lapsilla ikäeroa 1v5kk ja nyt kun ollaan puhuttu kolmannesta niin mietittiin, että jos tulisikin sitten iltatähti. Sitten kun nuo muksut on jo kouluikäisiä....onko ihan järjetöntä.
Hei!

Meille on tulossa iltatähti (rv 22+0) isommat lapset ovat syntyneet 1/94, 12/94, 10/96, 9/99 ja 7/01. Ykkösen ja vitosen välissä on noin 7,5vuotta tulee voodennen ja kuudennen ikäeroksi liki 8 vuotta. Lapset ovat kaikki innoissaan tulevasta vauvasta, niin kuin me vanhemmatkin. Itse täytän noin kuukausi la:n jälkeen 36 vuotta.
 
Mitäs järjetöntä siinä on?
Mä en tiedä onko tää vatsassa vielä kasvava meidän iltatähti vai ei, mut ikäeroa tulee kuitenkin 6v. :)
Ja nyt ainakin tuntuu tämä vauvan tulo ihanalta kun poika on jo noin iso ja omatoiminen. :heart:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Inni:
Mekin ollaan suunniteltu että vielä 2 lasta sitten kun lapset ovat jo koulussa. Olen tosin sitten kun kuopus menee eka luokalle 25v että eipä oo mitään kiirettä :whistle:
kun meidän esikoinen menee kouluun niin olen 32v. Joskus ajattelin, että ei lapsia enää yli 30v mutta näin se mieli muuttuu.
 
viisikosta kuusikoksi
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Jääkö iltatähti kovin yksinäiseksi?
Jos meitä tarkoitit? en usko. Eihän kaverin tarvitse olla omasta perheestä. Meillä kaikki lapset harrastavat aktiivisesti joukkueurheilua ja sitä kauttakin saa kavereita.

Toki mun ikäni antaisi vielä myöten kaverinkin iltatähdelle, mutta voi olla että ei kuitenkaan...
 
Kermakakku
Ei iltatähdessä mitään vikaa ole. Vauvat ovat ihania, mutta paluu tenavaikään voi tuntua ehkä--- taantumalta tai siltä että 'vieläkö kerran kaikki tämä'. Tarkoitan, että se on muutaman vuoden puuhamaa-, muumilaakso-, titinalle-, teletappi- yms. tuomio.

Meillä lasten ikäero 7 vuotta, mikä tarkoittaa käytännössä noin 12 vuoden pikkulapsivaihetta... puheineen, muumeineen, puuhamaineen yms.
 
Inni
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inni:
Mekin ollaan suunniteltu että vielä 2 lasta sitten kun lapset ovat jo koulussa. Olen tosin sitten kun kuopus menee eka luokalle 25v että eipä oo mitään kiirettä :whistle:
kun meidän esikoinen menee kouluun niin olen 32v. Joskus ajattelin, että ei lapsia enää yli 30v mutta näin se mieli muuttuu.
No ethän sä oo mua silloin paljoa vanhempi :) Hyvin sullakin aikaa vielä silloin. Joillakin ei ole vielä lasta edes 30vuotiaana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Inni:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inni:
Mekin ollaan suunniteltu että vielä 2 lasta sitten kun lapset ovat jo koulussa. Olen tosin sitten kun kuopus menee eka luokalle 25v että eipä oo mitään kiirettä :whistle:
kun meidän esikoinen menee kouluun niin olen 32v. Joskus ajattelin, että ei lapsia enää yli 30v mutta näin se mieli muuttuu.
No ethän sä oo mua silloin paljoa vanhempi :) Hyvin sullakin aikaa vielä silloin. Joillakin ei ole vielä lasta edes 30vuotiaana.
Joo, niin kuin mulla. En koskaan halunnut lasta alle kolmekymppisenä. :)

Mun kenelläkään kaverilla ei ole vielä lasta, lukuunottamatta yhden 30-vuotiaan ystäväni 'vahinkovauvaa'.
 

Yhteistyössä