Gluteus maximus
meidän lapsilla ikäeroa 1v5kk ja nyt kun ollaan puhuttu kolmannesta niin mietittiin, että jos tulisikin sitten iltatähti. Sitten kun nuo muksut on jo kouluikäisiä....onko ihan järjetöntä.
Miä en uskalla edes yhdestä mainita, toisaalta, jos siitä yhdestä sanois, putois jo persiilleen niin toinen heti perään, samalla järkytyksellä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2iltatähteä? uh En uskaltais edes ehdottaa miehelle..
Hei!Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:meidän lapsilla ikäeroa 1v5kk ja nyt kun ollaan puhuttu kolmannesta niin mietittiin, että jos tulisikin sitten iltatähti. Sitten kun nuo muksut on jo kouluikäisiä....onko ihan järjetöntä.
kun meidän esikoinen menee kouluun niin olen 32v. Joskus ajattelin, että ei lapsia enää yli 30v mutta näin se mieli muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Inni:Mekin ollaan suunniteltu että vielä 2 lasta sitten kun lapset ovat jo koulussa. Olen tosin sitten kun kuopus menee eka luokalle 25v että eipä oo mitään kiirettä
Jos meitä tarkoitit? en usko. Eihän kaverin tarvitse olla omasta perheestä. Meillä kaikki lapset harrastavat aktiivisesti joukkueurheilua ja sitä kauttakin saa kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:Jääkö iltatähti kovin yksinäiseksi?
No ethän sä oo mua silloin paljoa vanhempi Hyvin sullakin aikaa vielä silloin. Joillakin ei ole vielä lasta edes 30vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kun meidän esikoinen menee kouluun niin olen 32v. Joskus ajattelin, että ei lapsia enää yli 30v mutta näin se mieli muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Inni:Mekin ollaan suunniteltu että vielä 2 lasta sitten kun lapset ovat jo koulussa. Olen tosin sitten kun kuopus menee eka luokalle 25v että eipä oo mitään kiirettä
Joo, niin kuin mulla. En koskaan halunnut lasta alle kolmekymppisenä.Alkuperäinen kirjoittaja Inni:No ethän sä oo mua silloin paljoa vanhempi Hyvin sullakin aikaa vielä silloin. Joillakin ei ole vielä lasta edes 30vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kun meidän esikoinen menee kouluun niin olen 32v. Joskus ajattelin, että ei lapsia enää yli 30v mutta näin se mieli muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Inni:Mekin ollaan suunniteltu että vielä 2 lasta sitten kun lapset ovat jo koulussa. Olen tosin sitten kun kuopus menee eka luokalle 25v että eipä oo mitään kiirettä