me ollaan aina kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eukko

Vieras
me ollaan aina kotona. ei käydä missään. nytkin alko talviloma ja ei ole aikomuskaan lähteä minnekkään. meillä ei ole kyllä rahakaan lähteä.
kesäsin liikutaan enemmän. asutaan vielä aika syrjässä maalla. me vaan ollaan täälä. oikeastaan se ei haittaa. emme välitä sellaissta menemisestä. lapset viihtyy myös hyin kotona. olin viime viikon sairaslomalla ja en ole viikkoon käynyt kylillä. mies on tuonut kaupasa mitä tuo. en ole sillai sairas että pitäis sängyssä maata. käden rasitusvamman vuoksi vaan lomalla ja ensi viikko on talvilomaa.
trkoitan kotona olemisella juuritätä että emme saata käydä viikkoon misään jos vaan ruoka riittää, ainoa asia missä käytäs on kaupassa, siis ruoka kaupassa. kuka muu viihtyy näin hyvin kotona?

minä tulisin aika sekopäiseksi jos olisin ihan vaan kotona näkemättä ketään ihmisiä viikon aikana. Meillä kyllä lähdetään perheen kanssa vaikka anoppilaan tai harrastuksiin, missä on muitakin tai jonnekkin kylään.

Hui. Mä viihdyn kyllä kotona, mutta kaipaan kuitenki välillä seuraakin. Nyt on vähän ikävää, kun on muutettu eikä ole kavereita. Mutta pakko sit käydä edes kerhossa kerran tai kaks viikossa, tai vain kävellä lasten kans jossain ihmisten ilmoilla että edes näkee ihmisiä. Pelkästään sisällä ja omalla pihalla olo tekis mut hulluksi! Vaikka siis lomat vietän sujuvasti vain kotosalla, siis ilman matkustelua tms erityistä puuhaa. Myös illat istun sohvalla vaan ja viikonloput, mutta mun on saatava välillä nähdä muitakin kuin lapset ja mies. Ihanaa plussaa on, jos saa vielä juttukaverin :D

No toi sun nimimerkkisi kertoo kaiken :)
Onhan se hyvä viihtyä kotona. M;ekin viihdytään ihan kivasti, mutta on se välillä kiva kyläilläkkin jossain.
Lapset viihtyy kotona, tietenkin, olisin huolissani jos näin ei olisi. Välillä ovat seuraa vailla ja sitten tulee joku kaveri tai toisinpäin.
Olen sosiaalinen, mutta välillä on kiva käpertyä omaan maailmaansa.

En IKINÄ vois olla viikkoa ihan vaan kotona ellei pakko ois. Jos lapset vaikka ollu kipeenä tjn. ettei pariin päivään oo päässy mihkään niin on jo pitänyt mummoa kutsua hätiin että pääsee ite käymään edes vähän jossakin. Olkoon se vaikka lähikauppa...

En tiedä missä asutte, mutta ehkä sielläkin ois jotain ilmaista tekemistä lähitienoolla? Kerrot asuvasi maalla, mutta jos mahis joskus käydä jossain isommassa kaupungissa, niin siellä ainakin voi olla jotain ilmaista hupia kuten konsertteja (rockista klassiseen), taidenäyttelyjä, nukketeatteria, luontoretkiä tms.

Itsekin maalla kasvanut ja osaan kyllä viettää ajan hyvin ihan kotioloissakin tarpeen vaatiessa. Ei vaadi paljoakaan rahaa järkätä lettukestit. Muksuna teimme omia teatteriesityksiä veljeni kanssa, vanhemmat toimivat yleisönä. Roolivaatteet lainattiin vanhemmilta tai värkättiin itse vanhoista materiaaleista. Tätini saattoi joskus käsikirjoittaa jotain isommalle jengille, joskus näitä videoitiinkin.

Pulkkamäki ei mitään maksa. Lumesta voi tehdä oman taidenäyttelyn pihalle. Lumilinnassa juokaa kaakaota kuten Peppi aikoinaan. Kirjastosta leffoja, kirjoja, musaa. Kotona voi laittaa sisällä shortsit jalkaan talvellakin ja jotain etelämaalaista musaa. Omat rantabileet helmikuussa!

Mielikuvitus on ihana aarre.

mulla on jo töissä sellasta hälinää ja vilskettä että ei tee mieli minnekkään. Ei täälä ole mitään. Lähin naapurikin on 1km päässä ja klille on 23km. en muutaisi pois tästä ihanasta rauhasta. kyllä me retkiä ollaan tehty järven jäälle, nuotio ja paisettu makkaraa ja juotu lämmintä kaakaota, kuutamo kelkkailua, hiihtoa jne... mutta ei me siihen muita ihmisiä tarvita.

Yhteistyössä