Me muutetaan vanhaan laivaan

• Viestiketjun aloittaja Meidän kämppä
  • Ensimmäinen viesti
Meidän kämppä
Mies aikoo ostaa vanhan lavan ja rakentaa siihen meille asunnon johon muutetaan.
Budjetti on noin 30000 euroa ...... Siis miettikää 30 donaa ja oma kämppä!

Mies ajaa sen parkkiin johonkin tuonne Herttoniemen suunnalle.

Tietääkseni
Helsingissä on käsittääkseni ihan osoitettu paikkoja asuntolaivoille. Eli ei mihin tahansa mut on se mahdollista Oulussa esim ei ole mutta silti täälläkin niitä jokunen kai on.

kattelin
dameissakin kuinka siisti asumis muoto laiva on aina voi muuttaa paikkaa jos kyllästyttää :) toki siellä varmaan helmpoaa muuttaa laivan paikkaa ku täällä byrokratiassa :(

Tietääkseni
Mut toi budjetti..ei taida riittää.. Yhden jutun luin missä itse laiva oli maksanut 150 000e ja remppaan oli uponnut kymmeniä tuhansia. Asumiskulut oli 600e luokkaa per kk. Eli ei se köyhän hommoo ole täällä Suomessa. Varmaan jossain mis ei tartte niin lämmittää, eristää jne talven iloja, voi olla edullinen asumismuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietääkseni;30262642:
Mut toi budjetti..ei taida riittää.. Yhden jutun luin missä itse laiva oli maksanut 150 000e ja remppaan oli uponnut kymmeniä tuhansia. Asumiskulut oli 600e luokkaa per kk. Eli ei se köyhän hommoo ole täällä Suomessa. Varmaan jossain mis ei tartte niin lämmittää, eristää jne talven iloja, voi olla edullinen asumismuoto.
Pitää purjehtia talveksi etelään. :)

talveksi
Alkuperäinen kirjoittaja Tietääkseni;30262642:
tonne gibralttarille ja tekee etänä työt koneelta :)

sdesa
Alkuperäinen kirjoittaja Tietääkseni;30262661:
No sois makiaa kyllä. Mut jos on vaikka kouluikäiset lapset ja työt lähärinä ja rekkamiehenä.. Ei taida etänä hoitua, työ varsinkaan. :)
tarvitaan hoitajia aina. ja rekkamiehiä ajamaan :) sovittavissa. lapset näkee mailmaa ja oppii erilaista mitä täällä suomeessa el iwin to win.

Yhteistyössä