Me mennään naimisiin

• Viestiketjun aloittaja harmaana tällä kerta
  • Ensimmäinen viesti
harmaana tällä kerta
Vihdoinkin mun harras toive toteutuu, elikkästä me mennään naimisiin!!!

Tää on aivan mahtavaa.. Järjestelyt jo käynnissä ja muutenkin aivan mahtava fiilis....

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

mama-83 vaasasta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 20:21 harmaana tällä kerta kirjoitti:

Tää on aivan mahtavaa.. Järjestelyt jo käynnissä ja muutenkin aivan mahtava fiilis....

Voi ku ihanaa!!Oikein paljon onnea teille!! :hug: Ehkä minäkin vielä joskus.. :whistle:

harmaana
\

Ihanaa, Ihanaa...
:heart:

harmaana tällä kerta
Kiitos kiitos....

Kyllä mäkin pitkään luulin että haaveeksi jää, mutta onneksi näin kääntyi..

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

\

Paljon onnea teille.
Ihanaa järjestellä häitä vai mitä?Tuleeko kevät vai kesähäät? :heart:

oho
Tähän iloon minäkin yhdyn ja ihan samoin fiiliksin, kun omiani järkkäilen. Enpä olis vuosi sitten uskonut, kun vielä exän kanssa petturuuden keskellä rämmin. Onneksi elämä joskus yllättää positiivisestikin.

harmaana tällä kerta
Kevät häät on tulossa... Itse asiassa ei ole enää kuin muutama viikko aikaa niin sitten on h-hetki käsillä...

Kyllä elämä on ihanaa... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Onnea onnea!! Me mentiin toissapäivänä naimisiin, ja on kyllä aivan huippuihanaa olla rouva!!! En ois ikinä uskonut, että naimisiin menen, se kun on aina tuntunut jotenki vieraalta ja turhalta systeemiltä. Mutta nyt kun löytyi Se Oikea, joka tuli ja kosi, niin enhän voinut vastata muuta kuin kyllä, tahdon!! :heart: :heart:

yks onnellinen
Itse maksetaan häät. Ekat häät maksoi mulla 1000. Nyt tokalla kierroksella pidetään pienet, mut esim. ruuasta ei säästellä. Luultavasti menee noin 3000. Säästetään siis 300 e kuussa 10 kk ajan ja siinä se on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 18:23 yks onnellinen kirjoitti:
Itse maksetaan häät. Ekat häät maksoi mulla 1000. Nyt tokalla kierroksella pidetään pienet, mut esim. ruuasta ei säästellä. Luultavasti menee noin 3000. Säästetään siis 300 e kuussa 10 kk ajan ja siinä se on.
montakohan vierasta tolla 3000e kestitään?
me haluttas kirkkohäät ja sit ruoka jossain kivassa paikassa,ainut säästö mikä tulisi on hääpuku.itelle se jo löytyy..

Toivotaan että tiedän "ihana olla rouva" tunne säilyy!!Toivon sitä ihan todella!!!

Itselläni se tunne ei säilynyt kuin hurjat kk,sitten alkoi alamäki..ja nyt toivon etten ikinä olisi naimisiin mennytkään..häistä on nyt 1,5vuotta..

Yhteistyössä