Me Mennään Naimisiin!!!

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
2 kk:n päästä. Apua! mua jännittää jo nyt.

Vihkiajan varasin tänä aamuna, nyt vielä pitäisi kampaaja ja meikkaus ja puku... ja myöskin lapsille ja miehelle vaatteet.

Mistä voisi löytää pääkaupunkiseudulta pukuvuokraamon? mikäli siis päädymme vuokraamaan.. saakohan niistä vuokrattua lapsille myös?
neljä poikaa pitäisi pukea hienosti =)

ja mistä ihmeestä lähden etsimään itselleni asua?

Onneksi olkoon :flower:
Hieman saattaa pukata kiirettä, vai onko teillä isotkin juhlat? Meinaan kaikki ruoat (pitopalvelu) ja juhlapaikat ja kaikki...

Mut ihanaa häähössötys-aikaa, onko sulla jo kaaso ja kaikki??

me mennään kolmen kuukauden päästä=) ja jännittää myös ihan hirveesti...
Onneksi on jo oma puku hommattuna ja kaikki suurimmat hankinnat muutenkin...miehelle pitäisi puku hankkia.. ja lapsille...

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Onneksi olkoon :flower:
Hieman saattaa pukata kiirettä, vai onko teillä isotkin juhlat? Meinaan kaikki ruoat (pitopalvelu) ja juhlapaikat ja kaikki...

Mut ihanaa häähössötys-aikaa, onko sulla jo kaaso ja kaikki??

Maistraatissa vihitään ja miehen sisko kun eilen kuuli asiasta niin lupasi hoitaa hääjuhlan :heart: Ruoka todennäköisesti ostetaan tukusta ( suhteilla )
kaasoa mulla ei vielä ole... ajattelin siskoja kysyä morsiusneidoiksi vaikka maistraatissa mennäänkin =)

mitä eroa muuten on kaasoilla ja morsiusneidoilla? :ashamed:

niin ja vieraita ei nyt niin kovin montaa tule... ehkä n. 50 :whistle:
ja miehen sisko on järjestänyt parin vuoden aikana omat häänsä ja isänsä 50-v juhlat.

Noh, kaaso on lähinna sellainen henkinen tuki ja turva, järjestää polttarit ja on koko aamun ja hääpäivän morisammen tukena. Morsiusneito on se pikkutyttö joka siinä ihanassa tylliunelmassaan saa kävellä sinne alttarille (kirkossa siis) morsiammen seurassa :D

Mut enemmän toi on sitä kirkko-touhua, itsekin menin maistraatissa, tosin salaa naimisiin :heart:

Onnittelut :flower: :flower: . Ja hyvin teillä on aikaa kun vaan laitatte hösseliksi. Me väsättiin häät kolmessa kuukaudessa ja mä ompelin itse pöytäliinat, virkkasin riisipussit ja anopin kanssa väsättiin ruoat ja leipomukset yms.yms. Ja SILTI ehdittiin hyvin :D

Yhteistyössä