Me lähetään viikon päästä hääpäiväiväksi Ibizalle!

PrincessOfAcco

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
1 719
1
36
me ostettiin tänään äkkilähtölento Ibitzalle Tasan viikon päästä lauantaina mennään sinne viikoksi. Alle viidelläsadalla saatiin näin pienellä varoajalla kahelle aikuiselle letoliput, kuljetus lentoasemalta hotellille, ja hotellin aamupalan kera!

Meillä on lauantaina just hääpäivä niin päästään kahestaan lomailemaan B)

Kyllä taitaa olla kannattava reissu, hiukka mua jänskättää :D Ja toisaalta, hiukan jännittää, se, että ollaan ekaa kertaa viikko erossa meidän kaksivuotiaasta

Olen ollut kahdesti, joskus yli kymmenen vuotta sitten tyttöporukalla, jolloin tuli tietty kierreltyä paljon discoissa ja yökerhoissa, joita siellä todellakin riittää. Neljä vuotta sitten olin siellä perheeni kanssa ystäväni häissä. Paljon löytyy katseltavaa ja jos auton tai skootterin vuokraa, pääsee kätevästi katselemaan vähän laajemminkin. Ruoka on hyvää ja shoppailuakin voi harrastaa oikein mukavasti. Ei ole ehkä hintatasoltaan kauhean edullinen, mutta sielläkin pätee monen muun lomakohteen tapaan sama sääntö, että mitä lähempänä merenranta on, sen kalliimpaa kaikki on.

no auton vuokraaminen on käynyt mielessä. Ja toi matka on muuten niin edullinen, niin sitten siellä voi sitten käyttää rahaa paremmin ku jos olis ite lennot ja hotelli jo niin kalliita. Ja aamupalalla santsataan hotellissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
me ostettiin tänään äkkilähtölento Ibitzalle Tasan viikon päästä lauantaina mennään sinne viikoksi. Alle viidelläsadalla saatiin näin pienellä varoajalla kahelle aikuiselle letoliput, kuljetus lentoasemalta hotellille, ja hotellin aamupalan kera!

Meillä on lauantaina just hääpäivä niin päästään kahestaan lomailemaan B)

Kyllä taitaa olla kannattava reissu, hiukka mua jänskättää :D Ja toisaalta, hiukan jännittää, se, että ollaan ekaa kertaa viikko erossa meidän kaksivuotiaasta

Täälläkin on kesä,joten minä en lähtisin kesällä etelään. Vaikka varmaan hauska reissu on. Ja häämatkalle kuuluu minusta lähteä hääpäivänä

Yhteistyössä