mä tutkin miten toi nettikamera toimii....hämmentynyt oon :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ujolta tuossa kuvassa näytät.
oot muuten paaaljon nuoremman näkönen mitä oon ajatellutAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Ne on legginssit. Mulla on legginssipäähänpinttymä.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Sirkalla on seksyt pöksyt
Jaa mä vai? 27v oon :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja oletko :12v? Palstailetko äitisi tunnuksilla? Eikös sun ikäisillä olet omatkin keskustelupalstat?
Ei kukaa kysynyt hintaa. Muut helluntailaisnaiset suojas mun selustaa näet.Alkuperäinen kirjoittaja slut:Rukoilijasirkka näyttää prostituoidulta jok etsii seuraavaa asiakasta. Tämäkö harras helluntailainen?
eikäs näytä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja slut:Rukoilijasirkka näyttää prostituoidulta jok etsii seuraavaa asiakasta. Tämäkö harras helluntailainen?
Juu vai?! Näytät tossa kuvassa ihan pikkutytöltä Laitas joku toinen kuva että määki uskon jotta oot 27v.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Jaa mä vai? 27v oon :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja oletko :12v? Palstailetko äitisi tunnuksilla? Eikös sun ikäisillä olet omatkin keskustelupalstat?
Ei kiitos, en halua munaa enempää, kuin jo nykyisin saan.Alkuperäinen kirjoittaja slut:Musta tuntuu että rukoilijasirkka haluaisi maistaa syntejen polkuja. Enää ei rukous riitä, nyt täytyisi saada paljon munaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Juu vai?! Näytät tossa kuvassa ihan pikkutytöltä Laitas joku toinen kuva että määki uskon jotta oot 27v.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Jaa mä vai? 27v oon :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja oletko :12v? Palstailetko äitisi tunnuksilla? Eikös sun ikäisillä olet omatkin keskustelupalstat?