Puhuin siellä tästä tytön hitaasta pukemis/syömis jutusta, ja kerroin mitä eskarissa oltiin sanottu asiasta. Terkka oli sitä mieltä, ett ei kannata olla huolissaan: sanoi että hänen mielestään eskariope liioittelee asiaa, ja että monet 6 vuotiaat on ihan täsmälleen samanlaisia haahuilijoita kuin tuo tyttö. Käski mun olla ottamatta stressiä ja jatkavan entiseen malliin.
Hyvä sinänsä: toivottavasti vaan eskarissakin oltaisiin samaa mieltä.
Tänään opettaja antoi palautetta vessassa käynnistä: olivat eilen kysyneet tytöltä vähän ennen kuin alkoivat pakkaan reppuja, että tarviiko käydä, ja neiti oli sanonut ett ei oo hätä. Kun sitt reput oli kondiksessa, oli tyttö ilmoittanutkin haluavansa vessaan, ja eskariope oli sitä mieltä että ei se hätä voi noin vain yhtäkkiä tulla (tai olivat sitä mieltä molemmat, sekä ope että hoitaja ), että pitää tietää etukäteen.
Minkäköhän mä tällekin asialle voin... :/
Hyvä sinänsä: toivottavasti vaan eskarissakin oltaisiin samaa mieltä.
Tänään opettaja antoi palautetta vessassa käynnistä: olivat eilen kysyneet tytöltä vähän ennen kuin alkoivat pakkaan reppuja, että tarviiko käydä, ja neiti oli sanonut ett ei oo hätä. Kun sitt reput oli kondiksessa, oli tyttö ilmoittanutkin haluavansa vessaan, ja eskariope oli sitä mieltä että ei se hätä voi noin vain yhtäkkiä tulla (tai olivat sitä mieltä molemmat, sekä ope että hoitaja ), että pitää tietää etukäteen.
Minkäköhän mä tällekin asialle voin... :/