Me&I vaatteiden koosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

linne

Vieras
ovatko reiluja vai tiukkoja? Meillä poika käyttää nyt 80cm vaatteita, kannattako mun siis ostaa hälle me&i:n 74/80cm ja 86/92cm t-paita, jos haluan heti käyttöön...

riippuu paidasta, onko joustavaa kangasta vai ei.. ite otin just koon 98/104 kaivuri t-paidan ( ei jousta ) pojalle jonka pituus 91cm ja on just sopiva ( helma ehkä hieman pitkä ) mutta sit perusmalliston pitkähihanen paita ( joustaa ) kokoa 86/92 oli just sopiva..

poika ei oo erityisen pullea, 9kg ja 72cm.. 74cm vaatteetkin menee vielä, mutta 80 ei ole liian isoja, eli ei tarvi kääriä hihoja esim. En siis pidä siitä jos vaate on liian iso, esim just hihoja en ala käärimään, vaan odotan kunnes vaate on sopivampi.. ja haluaisin siis heti käyttöön enkä puolen vuoden päästä.. toki t-paidassahan ei hihoja tarvi kääriä, mut ei sekään oo kiva jos on ihan teltta :D mut ei liian piukkakaan oo tietenkään hyvä..

tilasin juuri pojalleni (joka käyttää nyt kokoja 86-92) me&i t-paidan joka on kokoa 74/80. paita on rib neulosta joten muutenkin hieman löysempi, kesällä ainakin sopiva.

ps. paita postikuluineen 23.5 euroa, kyllä kirpaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
poika ei oo erityisen pullea, 9kg ja 72cm.. 74cm vaatteetkin menee vielä, mutta 80 ei ole liian isoja, eli ei tarvi kääriä hihoja esim. En siis pidä siitä jos vaate on liian iso, esim just hihoja en ala käärimään, vaan odotan kunnes vaate on sopivampi.. ja haluaisin siis heti käyttöön enkä puolen vuoden päästä.. toki t-paidassahan ei hihoja tarvi kääriä, mut ei sekään oo kiva jos on ihan teltta :D mut ei liian piukkakaan oo tietenkään hyvä..

on joo 86/92 liian iso vielä tuon kokoiselle..

Mun mielestä ne on reiluja kokoja. Meillä poika on juuri kanssa siirtynyt käyttämään 80 cm vaatteita ja kutsuilla esittelijä suositteli meille 74/80 koko ainakin t-paidan osalta, joita halusin ostaa kesää varten. Tosin näki meidän pojan ihan paikan päällä. On solakka poika ;-)

Tosin riippuu mistä kankaasta kyseinen paita tai vaate on tehty. Kun osa niistä oli aika joustavaakin materiaalia.

Jos olet kutsuille menossa, niin kannattaa kysellä esittelijältä tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja amilon:
tilasin juuri pojalleni (joka käyttää nyt kokoja 86-92) me&i t-paidan joka on kokoa 74/80. paita on rib neulosta joten muutenkin hieman löysempi, kesällä ainakin sopiva.

tuleeko niihin joku postikulukin, jos kutsuilta ostaa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:

toimituskulut 3.50e

Itse olin juuri kutsuilla missä eräs äiti mietti samaa. Myyjä neuvoi ottamaan 74-80 koon, kun ovat kuulemma niin reiluja. Ja tällä äidillä oli varsin pullukka poika..

Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:

toimituskulut 3.50e

Joo, tää tuli mullekkin aika yllätyksenä.. Kun vieläpä joudun paketin itse noutamaan kutsujen pitäjältä (joka ei asu ihan lähellä!). Olisin ymmärtänyt jos kotiin lähetettäisi! Esittelijä ei maininnut missään vaiheessa mitään näistä kuluista...

Alkuperäinen kirjoittaja Tinsku:

toimituskulut 3.50e

Joo, tää tuli mullekkin aika yllätyksenä.. Kun vieläpä joudun paketin itse noutamaan kutsujen pitäjältä (joka ei asu ihan lähellä!). Olisin ymmärtänyt jos kotiin lähetettäisi! Esittelijä ei maininnut missään vaiheessa mitään näistä kuluista...

pitääkö se paketti aina hakee siltä kutsujen pitäjältä? Eikö ne toimita tilattuja vaatteita emännälle?

Meidän poika on suht samankokoinen, ehkä pari senttiä pidempi. Hänelle menee hyvin 74/80 pitkähihainen ribbipaita, mutta sileäneuloksinen on jo hankalampi laittaa päälle, kun ei juurikaan jousta. Ostin hänelle juuri 86/92 sileäneulos t-paidan. Onhan se hieman mekko tällä hetkellä, mutta pitkähihaisen paidan päällä menee jo kivasti. Se ei ole kauhean leveä. Mä tykkään ehkä hieman löysemmistä kuin kireämmistä vaatteista lapsella..

Alkuperäinen kirjoittaja Tinsku:

toimituskulut 3.50e

pitääkö se paketti aina hakee siltä kutsujen pitäjältä? Eikö ne toimita tilattuja vaatteita emännälle?

eikös kutsujen pitäjä ja emäntä ole yksi ja sama asia :xmas:

Yhteistyössä