me&i vaatekutsut, emännät ja myyjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ailakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kutsut ovat aivan normikotikutsut. vaatetangolle tarttee vähän raivata tilaa, jos on kovin ahdasta. en tiä tampereesta mitään, laita me&i:lle meiliä. vaatteet ovat mielettömän ihania. hintaa toki on, mutta laatua ja eettisyyttä piisaa. ostin miehellenikin paidan mallistosta, jätte kul. suosittelen. alkasin ite myyjäksi, mutta kun niillä on kutsujen pitopakko, niin eipä nappaa.

Emännän lahja on vieraiden määrästä riippuan joko (muistaakseni) 16 euroa tai 32 euroa alennusta omasta tilauksesta. Nyt toukokuussa sai myös lisäksi yhden ilmaisen yllätysvaatteen ja kaikki vaatteet oli "ota 3 maksa 2". Joskus on ollut emännän lahjana joku korukin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Jeps, noita sivuja minäkin katselin. Oletko ostanut paljon ko. vaatteita? Miten kestävät käyttöä ja pesua?

Mulla itellä on yksi tunika, tytöillä enemmän. :D
Kestävät kyllä hyvin pesua. 40 asteen pesu niissä on merkitty, mutta olen kyllä pessyt 60 asteessakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Jeps, noita sivuja minäkin katselin. Oletko ostanut paljon ko. vaatteita? Miten kestävät käyttöä ja pesua?

Mulla itellä on yksi tunika, tytöillä enemmän. :D
Kestävät kyllä hyvin pesua. 40 asteen pesu niissä on merkitty, mutta olen kyllä pessyt 60 asteessakin.

Laitoin sinulle yv:tä.

Yhteistyössä