ME&I Salaiset vaatteet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D no mä en ole ottanut salaisen ku miehelle, mä olen aina uusien mallien kimpussa, enkä halua vanhoja jo nähtyjä juttuja :D mutta mun tutuille on tullut sitä kukkatunikaa, paitoja... paljon erilaisia juttuja =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
:D no mä en ole ottanut salaisen ku miehelle, mä olen aina uusien mallien kimpussa, enkä halua vanhoja jo nähtyjä juttuja :D mutta mun tutuille on tullut sitä kukkatunikaa, paitoja... paljon erilaisia juttuja =)

Mua taas ei iske toi uus mallisto yhtään... Ei niin ei. Talven mallistosta taas pidin...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

Mua taas ei iske toi uus mallisto yhtään... Ei niin ei. Talven mallistosta taas pidin...

joo, ei muhunkaan ihan niin ku talvimallisto, mut silti pikkuhiljaa puolimallistoa on siirtynyt likkojen vaatelaatikoihin :D
mut ensi talvi on kuulemma ihan herkkuherkkuretro :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

joo, ei muhunkaan ihan niin ku talvimallisto, mut silti pikkuhiljaa puolimallistoa on siirtynyt likkojen vaatelaatikoihin :D
mut ensi talvi on kuulemma ihan herkkuherkkuretro :D :D

Ainut minkä olisin voinu tilata oli nakkisämpylä teeppari, mutta sitähän ei ole saatavilla enää. Oi ei, ens talvea odotellessa :D

Hei sanokaas nyt, että voiko niitä vaatteita ostaa muutenkin kuin kotikutsuilla? Ja jos voi, niin onko hinnat samat? Jos taas emännöi kutsut, niin saako sitten jotain alennusta? Ja mistä saa tietää, kuka omalla paikkakunnalla niitä myy? Aika monta kysymystä tuli, mut ei kai kotimammoilla perjantaina mitään muutakaan ole ku aikaa ;) Ja kiitti jo etukäteen vastauksista!

voi ostaa myös ihan suoraan myyjältä vaikka sähköpostitse =) ja hinnat on ihan samat =) ja saa alea vierasmäärän mukaan 16 tai 32e! laita vaikka viestiä sieltä niiden nettisivujen kanssa ja kysy ku on sinun myyjäsi? =)

voi ostaa myös ihan suoraan myyjältä vaikka sähköpostitse =) ja hinnat on ihan samat =) ja saa alea vierasmäärän mukaan 16 tai 32e! laita vaikka viestiä sieltä niiden nettisivujen kanssa ja kysy ku on sinun myyjäsi? =)

Hei sellanen tuli vielä mieleen, että jos pitää kutsut, niin onko myyjällä sitten koko mallisto mukana? Ja saako mitään heti vai tilataanko kaikki? Niin ja miten niissä menee koot, kun olen huomannut, että ainakin tanskalaisissa uusretroissa koot on välillä tosi pieniä.

on koko mallisto mukana, ja ne tilataan sitten.. nyt rupee vaan oleen se aika, ettei niillä oo kesämallistossa paljon myytävää... ja niissä on ihan kunnon koot, vastaavat kyllä mittojaan ainakin =) oma 3,5 on just vähän hankalan mittainen 107senttinen, ku 98/104 mahtuu, mut ei kauan, ja 110/116 on liian iso.. samoin ekaluokkalainen 132senttinen, 134/140 on esim mekoista mun makuun vähän liian pitkä, pöksyistä ja paidoista ok... =)

mut siis minkä merkkisistä tanskalaisista uusretroista sulla on kokemusta, mä kun myyn niitä työkseni, niin voisin antaa vähän jotain vinkkiä verrattuna meandiin?? =)

No meillä on esim. Nanoou (onkohan taskalainen, kai?) sellanen punaraidallinen (yli-ihana!) koko haalari kokoa 86. Poju otti sen käyttöön olessaan reippaasti alle 80 ja sopiva oli. Nyt kun mittaa on nippanappa 80, niin puku alkaa käydä pieneksi. Sama Nanooun bodyssa, selkä on jäämässä lyhyeksi, mutta hihoissa on vaikka kuinka löysää. Katvig vastaa mun mielestä aika hyvin kokonumeroa, mutta esim. t-paidat on mun mielestä hihansuista aika tiukkoja, vaikka meillä on hoikkis poika. Ja Katvigin kokohaalarit ovat nekin jäämässä selästä lyhyeksi ennen ku ollaan lähelläkään pukujen kokomerkintää. Tulipas kauhee vuodatus! Mutta on ne vaan niin ihania, värikkäitä ja pirteitä :)

no voi hitsi, mä lähin nukkumaan :D :D mut siis nanoou on ainakin kokoa pienempää kuin lappu on! eli 86 vastaakin kokoa 80 =) ja samoin katvigin trikoovaatteissa, niin eivät oo ehkä ihan koko kokoa pienempää, mutta kuitenkin pienehköä... =) toivottavasti vielä löydät mun vastauksen joskus :D

Yhteistyössä