Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja supi supi:nää ne oon niin salaisia että kukaan ei kerro koskaan mitä nää on
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mä en ole ottanut salaisen ku miehelle, mä olen aina uusien mallien kimpussa, enkä halua vanhoja jo nähtyjä juttuja
mutta mun tutuille on tullut sitä kukkatunikaa, paitoja... paljon erilaisia juttuja =)
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mä en ole ottanut salaisen ku miehelle, mä olen aina uusien mallien kimpussa, enkä halua vanhoja jo nähtyjä juttuja
mutta mun tutuille on tullut sitä kukkatunikaa, paitoja... paljon erilaisia juttuja =)
Mua taas ei iske toi uus mallisto yhtään... Ei niin ei. Talven mallistosta taas pidin...
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mä en ole ottanut salaisen ku miehelle, mä olen aina uusien mallien kimpussa, enkä halua vanhoja jo nähtyjä juttuja
Mua taas ei iske toi uus mallisto yhtään... Ei niin ei. Talven mallistosta taas pidin...
joo, ei muhunkaan ihan niin ku talvimallisto, mut silti pikkuhiljaa puolimallistoa on siirtynyt likkojen vaatelaatikoihin
mut ensi talvi on kuulemma ihan herkkuherkkuretro![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:voi ostaa myös ihan suoraan myyjältä vaikka sähköpostitse =) ja hinnat on ihan samat =) ja saa alea vierasmäärän mukaan 16 tai 32e! laita vaikka viestiä sieltä niiden nettisivujen kanssa ja kysy ku on sinun myyjäsi? =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mut siis minkä merkkisistä tanskalaisista uusretroista sulla on kokemusta, mä kun myyn niitä työkseni, niin voisin antaa vähän jotain vinkkiä verrattuna meandiin?? =)