Me&i myyjä linjoilla. Haluaisitko kysyä jotakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ollut todella tyytyväinen vaatteisiin,pesua ovat hyvin kestäneet. PAITSI äidin tunika,valkoinen ruskeine kukkineen haalistui huonoksi ekassa pesussa. Ja harmittaa sikana!!!:( Kotiäidin pussista 50e on aika summa kuitenkin, ja sillä rahalla olisi luullut saavan iän ikuisen vaatteen.Ainakin melkein. Seuraavia kutsuja odotellen.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla isokukka-tunika(ruskeat kukat) ja yhden pesun jälkeen lähti värit oikein runsaalla kädellä. Tytön serkulla on mekko samaa mallia ja siinä sama juttu. Oikein ovat pestyjä?? Miksi näin käy, laatu on mennyt alaspäin!

En osaa muuta kuin harmitella. Omalla pikutytölläni on myös tuo isokukallinen tunika ja värit ovvat pysyneet hyvin kovasta käytöstä huolimatta.

Eikös just tossa ollu sitä sekundakangasta päässy joku erä joukkoon. Näin muistan kuulleeni kutsuilla.

Suurin osa haalistuu vaatteista heti ja nukkaa tulee pintaan. Sekundaerää on vissiin liikenteessä vähän enemmänkin.(heh)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Taisi myyjä kadota linjoilta, kun ei ole mieluisia kysymyksiä hänelle.
Anna nyt jotain seli-selitystä.

En kadonnut :). En ala mitään seli-seli selityksiä antamaan. Itse olen tyytyväinen laatuun ja niin on suuri joukko asiakkaitanikin. Jotakin kertonee myös korkea jälleenmyyntiarvo esim huuto.netissä.
Mutta jos joku on tyytymätön laatuun, kehotan tekemään reklamaation asiakaspalveluun.

Haluan vielä muistuttaa, että toki kaikki kuluu käytössä, paraskin laatu. Kukapa meistäkään "laatunaisita" on enää saman näköinen kuin parikymppisenä peiliin katsoessa :)

Onko me & I -kutsuilla käyvät jotenkin erityisen rikkaita? Mulla ei ainakaan ole varaa ostaa niitä tuotteita. Tai no, halua - kivaa kun saa kirppariltakin :) Jotenkin vaan tuntuu hullulta, että samat mammat, mitkä valittaa alituisesti rahapulaa, käy kuitenkin kilvan noilla me&i-kutsuilla ja panee rahaa sinne satasia.. No, ehkä nää ostajat on kuitenkin salaa rikkaita.

Paljonko voi pyytää turkooseista valkopilkullisista housuista koko 74/80 kun myy ne? Käyttämättömät pöksyt kyseessä.

Vastaatko mulle tähän?

En osaa sanoa. Laita huutikseen, niin siellähän sitten hinta kohoaa siihen saakka mihin kohoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Taisi myyjä kadota linjoilta, kun ei ole mieluisia kysymyksiä hänelle.
Anna nyt jotain seli-selitystä.

En kadonnut :). En ala mitään seli-seli selityksiä antamaan. Itse olen tyytyväinen laatuun ja niin on suuri joukko asiakkaitanikin. Jotakin kertonee myös korkea jälleenmyyntiarvo esim huuto.netissä.
Mutta jos joku on tyytymätön laatuun, kehotan tekemään reklamaation asiakaspalveluun.

Huutiksessa uudet vaatteet menevät kaupaksi. Ei sitä kuitenkaan kehtaa myydä haalistunutta rättiä ja viimeistään, jos sen myy, niin ostaja ehdottaa alta- aikayksikön kaupanpurkua vedoten, etei usko vaatteen olevan esim. kaksi kertaa pesty, koska on haalistunut ja nukkainen rätti.
(kaverillani kävi juuri näin) ja by the way.... Eipä ole hänellä reklamaatiotkaan auttaneet, vedotaan, että pesty väärin. Juma, kyllä jokainen nyt osaa vaatteet oikein pestä.
Myös asiakaspalautuksien kanssa mieletön takkuaminen ja laskutus tökkii. Tulee tuplalaskuja ym. USEIN.(Olet varmaan kuullut ongelmasta)

Jos minulla olisi toimiva kamera, laittaisin teille muutaman kuvan meidän tytön ja pojan vaatteista, joita on käytetty paljon ja jotka ovat vielä tosi hyvässä kuosissa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Pihlaja:
Tuosta laskutuksesta olen minäkin kuullut. Maksat laskun ja kohta tulee maksumuistutus....

Olen joutunut yhden kerran takkuamaan maksamisen ja laskujen kanssa niin, etten halua enää koskaan kuullakaan koko meandista!

Alkuperäinen kirjoittaja uudestaan:
hyvä että olit täällä vastailemassa,nyt en ainakaan osta näitä tuotteita.

Miksi niin :)?

Kysytkö ihan tosissasi ? Suhtaudutko samalla ymmärryksellä asiakkaittesi reklamaatioihin. No ihan vinkkinä sinulle. Ihmiset eivät tunnu olevan kovin tyytyväisiä edustamasi merkin vaatteiden laatuun. Se saattaa hillitä henkilön, jolle merkki on entuudestaan tuntematon, intoa siihen läheisemmin tutustumaankaan, saatikka kenties melko suurta summaa rahaa niistä pulittamaan. Laskutusongelmista puhumattakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja DUNS fani:
Alkuperäinen kirjoittaja uudestaan:
hyvä että olit täällä vastailemassa,nyt en ainakaan osta näitä tuotteita.

Miksi niin :)?

Kysytkö ihan tosissasi ? Suhtaudutko samalla ymmärryksellä asiakkaittesi reklamaatioihin. No ihan vinkkinä sinulle. Ihmiset eivät tunnu olevan kovin tyytyväisiä edustamasi merkin vaatteiden laatuun. Se saattaa hillitä henkilön, jolle merkki on entuudestaan tuntematon, intoa siihen läheisemmin tutustumaankaan, saatikka kenties melko suurta summaa rahaa niistä pulittamaan. Laskutusongelmista puhumattakaan...

PEESI TÄLLE!!!

Mä tykkään kyseisen firman tuotteista. itselläni kolmet velouri housut ja eoivät ole pesussa menneet miksikään? kuivuriinkin olen laittanut ja eivät ole edes pieniksi menneet. ja pojalla ruskea putkupuku jossa pupu takapuolessa ja ei ole miksikään mennyt. kaikki vaatteet pesen 40 asteessa. ja huuhteluainetta käytän... Mä olen ollut tosi tyytyväinen. ja pääsen taas helmikuussa kutsuille shoppailemaan.

Mä olen ostanut kymmeniä Me&I vaatteita ja olen kaikkiin ollut tosi tyytyväinen. Myöskään laskutuksen kanssa ei kohdalleni ole osunut ongelmia. Olen tilannut kolmen eri myyjän kautta ja itsekin harkinnut myyjäksi alkamista. Mä en voi enempää tyytyväinen olla!

Ostin joskus aikaisemmin vaatteita tai siis paidan vaan. Siihen olin tyytyväinen. Nyt pojallani on karkkipaita ja tytölläni medaljonki. Laatu on surkeaa. Vaatteet haalistuivat heti ekassa pesussa ja pesin ne 30 asteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sipuli:
Ostin joskus aikaisemmin vaatteita tai siis paidan vaan. Siihen olin tyytyväinen. Nyt pojallani on karkkipaita ja tytölläni medaljonki. Laatu on surkeaa. Vaatteet haalistuivat heti ekassa pesussa ja pesin ne 30 asteessa.

Meilläkin paidat ovat haalistuneet paljon. Velourit ihan ok, mutta hintalaatu suhde lindexin veloureissa on kuitenkin parempi.

Vain tietyissä vaatteissa laatu on hyvää esim. Frotee ja velourvaatteet ja sit oli ne intiaani lily ja länkkäripaidat. Mut kaikki muut tosi surkeita! Eli siis printtipaidat esim. etanoita, kaupunkitunika, pilvipaita kesältä. Eli kuvioidut kankaat todella heikkolaatuisia.

Onneksi mulla kaverilla oma firma, joka tekee laadukkaita lastenvaatteita. Kotimaista käsityötä ja laatu aivan huippua :) Saan velourit ja froteet sieltä jatkossa.

Itse olen ollut todella tyytyväinen. Meiltä löytyy kahdet froteehousut sekä plyysihousut, tyttösellä ole se partymekko. Puseroita on useampia, mm. kaupunki ja dinot. Värit on pysyneet hyvinä. Pesen kaikki 60 asteessa, etikka huuhteluaineena. Käytän jopa rummussa kaikki. Jahka vain kutsuille pääsee, niin varmaan ostan lisää :)