Me&i lastenvaatteet

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ruotsista lähtöisin oleva me and i lastenvaateiden kotimyynti on alkanut Suomessakin. Onko kellään kokemuksia, minkä laatuisia vaatteet ovat. Onko hinta-laatu suhde oikea, vaatteet ovat mielestäni kalliita. Pitkähihainen puuvillapaita 22-24e, collegehousut 27-29e. www.meandi.se Kannattaako ostaa? Olen saanut kutsun esittelyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no juu, sen verran tähän sanon ainakin, että varaudu piiiiiiitkäääään toimitusaikaan.. mun kutsuista on kohta neljä viikkoa, eikä ole vieläkään saatu vaatteita :( alkaa jo vähän syödä miestä....
No meillä venyy myös, kaksi viikkoa on nyt kutsuista ja just tuli esittelijältä viestiä etä toimitus viikolla 39. Oon ajatellut että jos niillä ei täällä vielä oikein kaikki systeemit toimi, kun juttu on niin uusi...

 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no juu, sen verran tähän sanon ainakin, että varaudu piiiiiiitkäääään toimitusaikaan.. mun kutsuista on kohta neljä viikkoa, eikä ole vieläkään saatu vaatteita :( alkaa jo vähän syödä miestä....
Veit jalat suustani :D Odottelee myös pakettia. Olikohan Nytkypyllyn kutsut niitä ensimmäisiä kutsuja? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no juu, sen verran tähän sanon ainakin, että varaudu piiiiiiitkäääään toimitusaikaan.. mun kutsuista on kohta neljä viikkoa, eikä ole vieläkään saatu vaatteita :( alkaa jo vähän syödä miestä....
No meillä venyy myös, kaksi viikkoa on nyt kutsuista ja just tuli esittelijältä viestiä etä toimitus viikolla 39. Oon ajatellut että jos niillä ei täällä vielä oikein kaikki systeemit toimi, kun juttu on niin uusi...
no se on mahdollista, mutta musta siitä olisi voinut kertoa asiakkaille rehellisesti, eikä niin, että esittelijä sanoi silloin kutsuilla, että puolitoista viikkoa menee... ja sitten on vaan siitä pikku hiljaa pidentynyt... tää alkaa jo olla ihan naurettavaa, kaikki kaverit soittelee ja kyselee joka päivä, mä oon tehny varmaan 10euroa jo puhelinlaskuakin noiden kutsujen takia :D että on paree vaatteiden olla hyviä!!!
 
vierastus
Nytkis mitä tilasit?Olin kutsuilla itsekin ja tilasin vauvalle bodyn.Katsotaan mikä on laatu niin tilaanko enemmänkin, kun itse pidän kutsut joulukuun alussa(sillä ajatuksella, että pukin konttiinkin ehtii...?).Oli nimittäin kyllä mietitty noissa vaatteissa hyviä yksityiskohtia ja käyttömukavuutta.Toivottavasti ovat hintansa väärti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no juu, sen verran tähän sanon ainakin, että varaudu piiiiiiitkäääään toimitusaikaan.. mun kutsuista on kohta neljä viikkoa, eikä ole vieläkään saatu vaatteita :( alkaa jo vähän syödä miestä....
Veit jalat suustani :D Odottelee myös pakettia. Olikohan Nytkypyllyn kutsut niitä ensimmäisiä kutsuja? :)
no taisi olla, kun myynti alkoi muistaakseni 23.päivä ja mun kutsut oli 25. :D mut siis odotan niitä ku kuuta nousevaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Nytkis mitä tilasit?Olin kutsuilla itsekin ja tilasin vauvalle bodyn.Katsotaan mikä on laatu niin tilaanko enemmänkin, kun itse pidän kutsut joulukuun alussa(sillä ajatuksella, että pukin konttiinkin ehtii...?).Oli nimittäin kyllä mietitty noissa vaatteissa hyviä yksityiskohtia ja käyttömukavuutta.Toivottavasti ovat hintansa väärti...
no mun kokemuksella eivät ehdi joulukuun alusta pukinkonttiin :D mutta siis jotain tilasin kokeeksi, mekkoo,paitaa,housua... =) ihan meiän tyylisiä, mutta ehkäpä mä pitäydyn kuitenkin muissa hyviksi katsomissani merkeissä =) just pe tilasin paketin ruotsalaisesta nettikaupasta, ja tänään rapsahti postilaatikkoon =)
 
HattiVatti
Itse olen käsittänyt että ensimmäiset vaatetoimitukset on lähetetty Suomeen tiistaina eli siis eilen. Hermot kireellä sekä myyjillä että asiakkailla! Tämä alkuun lähtö on ollut todella huono Suomessa, mutta tästä se ei voi kun vain parantua :) Ruotsin pää olisi saanut aluksi hoitaa hommat niin, että kaikki toimii moitteettomasti ja vasta sitten antaneet luvan alkaa pitämään kutsuja. Ensimmäiset kutsujen pitäjät ovat saaneet odottaa lähes kuukauden. Ensimmäiset kutsut oli 22.8.
 

Yhteistyössä