me&i kylkiäiset, onko niitä nyt vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja me&i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

me&i

Vieras
Kun tuolla nettisivulla oli ensin että kaupanpäälliset 110e ja 150e tilauksesta. Ja voimassa 19.10. saakka. Tänään siellä ei enää tuota ilmoitusta ole.

Osaisiko joku kertoa että onko nuo tilapäisesti loppu vai lopettivatko koko kampanjan?

Me&I myyjiinhän ei mitään yhteyttä saa jotta voisi kysyä...

Kiitos =)

Ai miten niin ei sa yhteyttä? Itse saan ainakin omiin myyjiini yhteyden 24/7. Jospa ne kamppeet on loppuneet ja siksi se juttu on poistettu. Siinähän alunperinkin sanottiin että niin kauan kuin tuotteita riittää. Kyl ne kohta keksii jotain uutta "höynäystä". Lepo vaan! :) Ja jos haluut sen tuoksukynttilän niin tuu hakeen. Itse en sillä mitään tee ja myydäkään en viitsi kun postikukut on niin törlkeät.

[QUOTE="joo";24721835]toi on kyl ärsyttävää kun myyjiä ei saa millään kiinni! mäkin jätin yhteydenottopyynnön sinne sivustolle eikä mitään vastausta![/QUOTE]

Ei ne mene suoraan niille myyjille. Miksette ota muuten selvää kuka on teidän paikkakunnan myyjä. Se ei voi olla niin vaikeaa.

Ai miten niin ei sa yhteyttä? Itse saan ainakin omiin myyjiini yhteyden 24/7. Jospa ne kamppeet on loppuneet ja siksi se juttu on poistettu. Siinähän alunperinkin sanottiin että niin kauan kuin tuotteita riittää. Kyl ne kohta keksii jotain uutta "höynäystä". Lepo vaan! :) Ja jos haluut sen tuoksukynttilän niin tuu hakeen. Itse en sillä mitään tee ja myydäkään en viitsi kun postikukut on niin törlkeät.

pistä ihmeessä sitten myyjäsi / myyjien osoitteet tänne, mun (ex) myyjä ei vastaa mitään! haluaisin tosiaan vain tehdä tilauksen...

on kyllä vaikein nettivaatekauppa ikinä!

Ei se ole mikään nettivaatekauppa. :D Ja mihsi ihmeessä EX-myyjän pitisi suhun ottaa yhteyttä? Todennäköisesti sitä eei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN enää koko myyminen, Ja jos laitat mailia siihen meandi-osoitteeseen niin ei mene edes perille. En mä tässä voi alkaa kenenkään yhtestietoja levittelemään. Jos olet facebookissa niin mene sydämpyllyt tai meandi international - sivusotillle ja kyslke siellä. Siellä niitä myyjiä ainakin on.

Ei se ole mikään nettivaatekauppa. :D Ja mihsi ihmeessä EX-myyjän pitisi suhun ottaa yhteyttä? Todennäköisesti sitä eei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN enää koko myyminen, Ja jos laitat mailia siihen meandi-osoitteeseen niin ei mene edes perille. En mä tässä voi alkaa kenenkään yhtestietoja levittelemään. Jos olet facebookissa niin mene sydämpyllyt tai meandi international - sivusotillle ja kyslke siellä. Siellä niitä myyjiä ainakin on.

siis on myyjä vielä :D et nyt ihan hiffannu mun pointtia ;)

joo en oo facessa, pitää odotella jos ne tulisi joulunjälkeen nettikauppaan ja tilata sitten sieltä.

[QUOTE="aapee";24721859]no kyllä se on tampereen kokoisessa kaupungissa...[/QUOTE]

EIkös se olis isossa kaupungissa HELPOMPAA kun siellä on paljon niitä myyjiä :D Eikö sulal olis ketään tuttuja joilla olis niit vaatteita / jotka ehkä tietäis myyjän? Oletko katsonut neuvolan, kirjaston tai lähikaupan ilmoitustaulut jne?

[QUOTE="aapee";24721878]siis on myyjä vielä :D et nyt ihan hiffannu mun pointtia ;)

joo en oo facessa, pitää odotella jos ne tulisi joulunjälkeen nettikauppaan ja tilata sitten sieltä.[/QUOTE]

No, voithan sä niinkin tehdä, mut harmi vaan että koot ja suosituimmat vaattee loppuu varmasti ennen sitä. Jos olisit mustalla profiilila niin suhun voiis tääläkin joku myyjä ottaa yhteyttä.

Niin ja ex-myyjästä sä kyllä puhuit.. eikä hän tosiaan vastaa puhelimeen? Aika erikoista!

EIkös se olis isossa kaupungissa HELPOMPAA kun siellä on paljon niitä myyjiä :D Eikö sulal olis ketään tuttuja joilla olis niit vaatteita / jotka ehkä tietäis myyjän? Oletko katsonut neuvolan, kirjaston tai lähikaupan ilmoitustaulut jne?

No en todellakaan rupea kahlaaman jotain ilmoitustauluja läpi :D jos ei netistä löydy osoitetta, niin tilaan sitten tammikuussa, todennäköisesti halvemmalla vielä :D

Mutta tosiaan, hankala systeemi!

No, voithan sä niinkin tehdä, mut harmi vaan että koot ja suosituimmat vaattee loppuu varmasti ennen sitä. Jos olisit mustalla profiilila niin suhun voiis tääläkin joku myyjä ottaa yhteyttä.

Niin ja ex-myyjästä sä kyllä puhuit.. eikä hän tosiaan vastaa puhelimeen? Aika erikoista!

Kannattaisi opetella ymmärtämään lukemaansa, ex ja (ex ) , ovatko ne mielestäsi yksi ja sama asia?

PMS?

Yhteistyössä