Me&I kutsuilla tuotteiden maksaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitkät siimat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitkät siimat

Vieras
Hei!

Sain kutsun Me&I kutsuille. En ole aiemmin tällaisilla kutsuilla ollut, koska mielestäni tuotteet nyt vaan on ihan liian hinnakkaita opiskelevalle äidille.. :D
Noh, nyt on "pakko" mennä, sillä kutsut ovat vauvakutsujen yhteydessä. Tokihan sieltä ei ole pakko mitään ostaa mutta nyt mietin että jos vaikka ostaisinkin.. ongelma tässä nyt vain on se, että olen velkajärjestelyn piirissä, minulla siis ei ole luottotiedot kunnossa. Katselin sivuilta että ainoat mahdollisuudet maksaa tuotteet (kutsuilla) on luottokortilla jota minulla ei siis ole, ainoastaan visa electron, tai laskulla jota minulle ei siis myönnetä..( tarkistavat luottotiedot jälkeenpän) Että mitä ihmettä? Enkö siis pysty ostamaan tuotteita ollenkaan? En todellakaan halua että luottotiedottomuuteni käy ilmi kutsuilla tai jälkeenpäinkään.. ilmeisesti on vaan pakko olla ostamatta mitään?

Kyllä niillä kutsuilla millä olin niin kelpasi ihan raha tai ne oli kyllä jotain poistojuttuja. Mutta joo, ei kelpaa raha niistä maksuksi mitä tilataan. Toimituskulutkin ihan hirveän isot. Jos joku tilaisi sulle omaan kotiinsa ne ja sä maksat heti käteisellä jo kutsuilla? Tai sit vaan et tilaa.

Sain kans kutsun me&i kutsuille, mutta luottotiedoton kun olen niin jää pelkäksi katselemiseksi. Olisi mulla luottokortti, mutta mitenköhän maksaminen sillä käytännössä toimii? Toisaalta ne muutamat vaatteet, joita olen ostanut on ollut huonolaatuisia, joten mietityttää muutenkin niiden ostaminen.

Yhteistyössä