Me&i kevätmallisto ja myyjänä toimiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaDonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaDonna

Aktiivinen jäsen
28.06.2007
3 793
6
38
Kävin kutsuilla, jossa oli tuo ihan uusin mallisto esillä. Ihan kivojahan siellä jotkut vaatteet oli, mutta aika samantyylisiä löytää kyllä Lindexiltä paljon halvemmalla. Ihan fiiliksissä siellä kotiäidit tuhlaa vähiä rahojaan ja villitsevät toisiaan pistämään viimeisetkin pennoset vaatteisiin.

Saavatko myyjät ihan palkkaa tuosta työstä? Vai vain alennusta omista ostoksistaan? Käsittääkseni heidän pitää se koko esittelymallisto aina ostaa, vaikka siinä on sellaisiakin kokoja, mitä eivät itse tarvitse. Myyjä näytti ihan pettyneeltä, kun yksi äiti osti vain kolme vaatetta (hinnaksi tuli kuitenkin melkein satanen). Nähtävästi saavat siis jotain pientä provikkaa ainakin.

Onko joku täällä tehnyt sitä työtä? Vaikutti aika tuskastuttavalta. Emännän lisäksi oli 6 vierasta, mikä mun mielestä on aika iso määrä jonkun emännöidä kotonaan. Se ei nähtävästi kuitenkaan ole riittävä määrä, kun myyjä jotain supatteli, että pitää sitten tehdä jotain ylimääräisiä tilauksia, eli kai valehdella, että paikalla olisi ollut enemmän porukkaa. Tai ehkä siitä sitten saa enemmän rahaa, jos on useammalle tyypille hehkuttanut malliston ihanuutta. Osaako joku valaista asiaa enemmän?

Ahaa, vastauksia löytyykin näköjään meandin kotisivuilta. Mutta herttileijaa, 1-2 kutsut viikossa!!? Miten iheessä voi löytää niin paljon emäntiä ja hupsuja kotiäitejä kutsuille?

Ja määrätäänkö koulutuksessa olemaan yli-innokas niistä tuotteista? Kaikki on niin ihanaa ja raikasta ja yhteensopivaa. Käyköhän koskaan niin, että kukaan ei tilaa tai moneen viikkoon ei saa kutsuja kasaan?

KINNOSTA MYÖS..
Tulkaa nyt myyhät vastailemaan jotakin, koska minä menin ja laitoin nyt hakemuksen myyjäntyötä koskien......
Olen koti-äiti.

Tuhlaan kaikki rahat näihin vaatteisiin...
siksi haluan niitä myöskin myydä,ja tarvitsen "omanjutun".
Odotan innolla yhteydenottoa...

Yhteistyössä