Me&i kesämallisto

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Mä oon noihin varmaan liian hulluna,kun löysin vaaaaikka ja mitä tilattavaa :ashamed: Pitää vähän karsiakin,voi voi..
onko rakkautesi vasta alkanut?? :D sitten ymmärrän... mut ku on jo muutamat mallistot käyttänyt vaatetta, niiiiin....
Eiiii ole,kyllä tämä on ollut rakkautta alusta asti :D Kyllä tää tästä tasottuu kun näkee livenä taas nuo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Mä oon noihin varmaan liian hulluna,kun löysin vaaaaikka ja mitä tilattavaa :ashamed: Pitää vähän karsiakin,voi voi..
onko rakkautesi vasta alkanut?? :D sitten ymmärrän... mut ku on jo muutamat mallistot käyttänyt vaatetta, niiiiin....
Eiiii ole,kyllä tämä on ollut rakkautta alusta asti :D Kyllä tää tästä tasottuu kun näkee livenä taas nuo...
:D no musta nuo ei nyt olleet kummosia.. eka todellinen pettymys, viime kesä oli myöshuono... eli syksyä odotellessa tosiaan..ja mun kohdalla tää tarkoittaa siis sitä että tilaus saattaa pysyä jossain rajoissa, ainahan sieltä paljon silti löytyy ;)
 
pettynyt laatuun ja mauttomiin kuoseihin
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, housupuoli oli jääny ihan puolitiehen kyllä... ja pilvi froteena olis ollu paljon kivempaa ku trikoona... eih, nyt ei kyllä iskeny yhtään.. :(
Siis pettynyt olen, eikä minusta enään saa tilaajaa jatkossa..
 
nevö
Kävin ekan kerran esittelyssä joskus tammikuussa ja tilasin muutaman tuotteen. Niitä sitten odotin yli kolme viikkoa. Esittelijä vastasi erääseen kyselyyni: se lukee siinä laskun takana. Vaikkei kysymäni asia siellä lukenut :( Sitten tein lisätilauksen jonka juuri sain perille (onneksi ennen kesää). Yhden halusin vaihtaa isommaksi, nyt odottelun jälkeen se isompi paita tuli - laskun kera, mä oon niiiiiin kyllästynyt tähän firmaan, jossa ei siis mikään toimi. Laskussa olevaan meiliosoon kun lähettää meiliä, tulee virheilmoitus. ARK. Kun tämän saan hoidettua, niin en vilkaisekaan tämän firman tuoteisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt laatuun ja mauttomiin kuoseihin:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, housupuoli oli jääny ihan puolitiehen kyllä... ja pilvi froteena olis ollu paljon kivempaa ku trikoona... eih, nyt ei kyllä iskeny yhtään.. :(
Siis pettynyt olen, eikä minusta enään saa tilaajaa jatkossa..
mulla ei oo laadusta pahaa sanottavaa =) kaikki pysyneet tositositosi kivoina =) eli musta saavat asiakkaan, kunhan keksivät kivaa uutta!
 
Meillä on suurin osa tuotteista pysynyt tosi hyvässä kunnossa, yksi paita oli sellainen joka haalistui tosi pahasti jo ekassa pesussa.
Tää kevät/kesä mallisto ei ihan täyttänyt odotuksia, ei ollut mitään sellaista pakko saada heti, joita viime mallistossa oli siilihaalari ja sydän paita.
 
miekku
Se on kyllä totta, että ratsastavat vähän turhan tiiviisti tuolla pilvi aiheella. Mä kyllä tykästyin niihin pilvipaitojen väreihin ja lyhyet collegepöksytkin oli mielestäni jees. Äidin mallisto on tylsä.

Mun mielestä kevätmallistossa olisi voinut olla myös pitkähihaisia trikoopaitoja, ne olisi saanut heti käyttöön. Nuo lyhythihaiset ois voinut tulla vasta nyt. Ei kai Ruotsissakaan T-paita kelit tammikuussa ala :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miekku:
Se on kyllä totta, että ratsastavat vähän turhan tiiviisti tuolla pilvi aiheella. Mä kyllä tykästyin niihin pilvipaitojen väreihin ja lyhyet collegepöksytkin oli mielestäni jees. Äidin mallisto on tylsä.

Mun mielestä kevätmallistossa olisi voinut olla myös pitkähihaisia trikoopaitoja, ne olisi saanut heti käyttöön. Nuo lyhythihaiset ois voinut tulla vasta nyt. Ei kai Ruotsissakaan T-paita kelit tammikuussa ala :)
Mun mielestä myös äidin mallisto oli tosi tylsä. Kutsuilla kanssa puhuttiin noista pitkä hihaisten puutteesta
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt laatuun ja mauttomiin kuoseihin:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, housupuoli oli jääny ihan puolitiehen kyllä... ja pilvi froteena olis ollu paljon kivempaa ku trikoona... eih, nyt ei kyllä iskeny yhtään.. :(
Siis pettynyt olen, eikä minusta enään saa tilaajaa jatkossa..
mulla ei oo laadusta pahaa sanottavaa =) kaikki pysyneet tositositosi kivoina =) eli musta saavat asiakkaan, kunhan keksivät kivaa uutta!
No mikä ihme mun ostamissa( ja usean muunkin meidän seudulla) on sitten vialla!!? Kuitenkin pesen ne nurinpäin ja hyvillä aineilla. Halvoissa(tosin myöskin kivoissa) lindexin, h&m jne...vaatteissa saan värit pysymään. Niin ja tosiaan frotee+plyysh on ollut ok=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no mä tykkään pilvistä kyllä mutta mutta.. missä olis pilvihameet? pilvifroteet?pilvihousut?pilvileggingsit? pilvifroteetakki?pilviknickersit? pilvikokopuku vauvoille? :D :D
samaa mietein, jos olis ollut pilvihame niin olisi tullut heti tilattua
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt laatuun ja mauttomiin kuoseihin:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, housupuoli oli jääny ihan puolitiehen kyllä... ja pilvi froteena olis ollu paljon kivempaa ku trikoona... eih, nyt ei kyllä iskeny yhtään.. :(
Siis pettynyt olen, eikä minusta enään saa tilaajaa jatkossa..
mulla ei oo laadusta pahaa sanottavaa =) kaikki pysyneet tositositosi kivoina =) eli musta saavat asiakkaan, kunhan keksivät kivaa uutta!
No mikä ihme mun ostamissa( ja usean muunkin meidän seudulla) on sitten vialla!!? Kuitenkin pesen ne nurinpäin ja hyvillä aineilla. Halvoissa(tosin myöskin kivoissa) lindexin, h&m jne...vaatteissa saan värit pysymään. Niin ja tosiaan frotee+plyysh on ollut ok=)
monet meandin trikoovaatteista on jo valmiiksi kivipestyjä, eli se niiden fiilis on lähtökohtaisesti sellainen kulutuspesty.. ei ne ole siitä sen enempää miksikään menneet.. en vaan tiiä, tää on mun kokemus, kaikenkaikkiaan oikeasti yksi laadukkaimmista tietämistäni ja kokeilemistani merkiestä, ja voit uskoa, niitä onpaljon :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt laatuun ja mauttomiin kuoseihin:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, housupuoli oli jääny ihan puolitiehen kyllä... ja pilvi froteena olis ollu paljon kivempaa ku trikoona... eih, nyt ei kyllä iskeny yhtään.. :(
Siis pettynyt olen, eikä minusta enään saa tilaajaa jatkossa..
mulla ei oo laadusta pahaa sanottavaa =) kaikki pysyneet tositositosi kivoina =) eli musta saavat asiakkaan, kunhan keksivät kivaa uutta!
No mikä ihme mun ostamissa( ja usean muunkin meidän seudulla) on sitten vialla!!? Kuitenkin pesen ne nurinpäin ja hyvillä aineilla. Halvoissa(tosin myöskin kivoissa) lindexin, h&m jne...vaatteissa saan värit pysymään. Niin ja tosiaan frotee+plyysh on ollut ok=)
monet meandin trikoovaatteista on jo valmiiksi kivipestyjä, eli se niiden fiilis on lähtökohtaisesti sellainen kulutuspesty.. ei ne ole siitä sen enempää miksikään menneet.. en vaan tiiä, tää on mun kokemus, kaikenkaikkiaan oikeasti yksi laadukkaimmista tietämistäni ja kokeilemistani merkiestä, ja voit uskoa, niitä onpaljon :D
 
Froteeta mäkin odotin ja keltaista ja liilaa. Meille rantautui justiinsa satsi kevätmallistoa ja siinä oli kyllä paljon enemmän valinnanvaraa. Kesämallistosta taidan tilata punaisen pilviteepaidan, leijonapaidan, oranssin hameen ja 3/4 leggarit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuo pilviteema tulee jo korvista, ej sikke lejltä ostin jo pilviä niin en niitä tosiaan enää meandiltä halua
ja ej sikke lejn pilvet on niiiiin ihanat :heart: ja laatu vielä tykimpi ku meandilla :D ja onhan ne ne aidot ja alkuperäiset tällä alalla, jo monen vuoden takaa =)
 
Meillä myös noita pilviä, olisiko olleet KappAhlin tai Lindexin mallistossa joskus viime kesänä. Muutenkaan ei todella sytyttänyt, olisin kaivannut jotakin kivaa kuosia. No, eipä tule rahanmenoja sinne suuntaan yhtään enempää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Meillä myös noita pilviä, olisiko olleet KappAhlin tai Lindexin mallistossa joskus viime kesänä. Muutenkaan ei todella sytyttänyt, olisin kaivannut jotakin kivaa kuosia. No, eipä tule rahanmenoja sinne suuntaan yhtään enempää :LOL:
niin, on se hauskaa kun lindex ja kappahl kopioi kaiken kivan :kieh: no kukin tavallaan =)
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Ihan jees oli osa ainakin.. :whistle:

Laadun puolesta minäkin liputan. :wave:
Voisin sanoa, et pesijässä on "vikaa" jos saa noi vaatteet pilalle pesemällä.
Niin että höpöt sulle! Olen mitä mainioin pyykinpesijä;D.
 

Yhteistyössä