Me ei vaan päästä yhteisymmärrykseen pojan nimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksei Joona? Jasu tosiaan hieman lempinimimäinen, mut mun mielestä parempi ku tekemällä tehty Jooa...Jimi on lähiönimi.
Itse en Jasua lapselleni laittaisi nimeksi mutta laittakaa jos itse ajattelette sen olevan paras

Alkuperäinen kirjoittaja no:
miksei Joona? Jasu tosiaan hieman lempinimimäinen, mut mun mielestä parempi ku tekemällä tehty Jooa...Jimi on lähiönimi.
Itse en Jasua lapselleni laittaisi nimeksi mutta laittakaa jos itse ajattelette sen olevan paras

Tuota ehdotin miehelle, mutta eihän se tietenkään käy ku sen veli on Joonas :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:

Tuota ehdotin miehelle, mutta eihän se tietenkään käy ku sen veli on Joonas :headwall:

Joona ja Joonas on kaksi eri nimeä!? ja miksei se voisi olla vähän samanlainen nimi ku sedällä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä kolmannesta tytöstä olis tullut?=)

Uskallanko kertoa ku niitä olis suomessa vaan 5 ja joku sen kuitenkin varastaa :D
Joskus kauan aikaa sitten ku toista lasta odotimme ja kerroin tuon Veeti Elias Antero nimen niin ei kauaa niin se IHAN sama nimi oli sit lehdessä kastetuissa :headwall: ei se mitään jos olis puolet "varastanu" mut siis koko nimi :o

eiku kerro nyt! =)

Ja eikö Jooa sitten samasta syystä olisi huono?

Joona ja Joonas on kaksi eri nimeä!? ja miksei se voisi olla vähän samanlainen nimi ku sedällä...

No niin ne on, mutta ku mies nyt päätti että se on liian lähellä veljensä nimeä niin se ei sit vaan käy.. Ja minä niin olin tuon Joonan kannalla!

mikä kolmannesta tytöstä olis tullut?=)

Uskallanko kertoa ku niitä olis suomessa vaan 5 ja joku sen kuitenkin varastaa :D
Joskus kauan aikaa sitten ku toista lasta odotimme ja kerroin tuon Veeti Elias Antero nimen niin ei kauaa niin se IHAN sama nimi oli sit lehdessä kastetuissa :headwall: ei se mitään jos olis puolet "varastanu" mut siis koko nimi :o

eiku kerro nyt! =)

Jade-Julia

Jooa on minusta tosi kiva nimi.

Jasu on ehkä lempinimimäinen, mutta mitä väliä? Jos se miellyttää teitä eniten, niin antakaa se. On Hannaakin pidetty lempinimenä Johannasta, ja Katia lempinimenä Katariinasta/Katriinasta, ja oikeita nimiähän nuo ovat :). Eikä IKINÄ voi keksiä sellaista nimeä, mistä kaikki tykkäisivät!

Entäs Jasu-Elias väliviivalla? Niin ei kuulosta lempinimeltä, tytön nimeltä tai koirannimeltä, vaan pienen POJAN nimeltä :)! Älkää antako Jimiä tai Veetiä, hirveen yleisiä eikä edes niin kivoja.

Yhteistyössä