Me ei ulkoilla huonolla säällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että tällästä vaan tälle aamulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että tällästä vaan tälle aamulle

Vieras
Ja tunnen monia muitakin äitejä jotka ei. Täällä palstalla tuntuu vaan kaikki olevan sellaisia jotka ulkoilee ja nälvii heitä jotka ei.

Ulkoilevat hirveästi mutta silti ovat täällä netissä nälvimässä? Hauska homma.

Ja siis miksi aloitus, harmittaa kun siellä taas on niin ankee keli ja talven loppuminen harmittaa, rakastan lumista talvea ja inhoan näitä märkiä harmaita loskakelejä.

Mä en tajua miten olen kotiäitinä kyennyt ulkoilemaan säällä kuin säällä. Nyt jos olisi pieniä lapsia niin en kyllä taatusti saisi itseäni töröttämään puiston laidalle tuntikausiksi.
Ehkä ikä on tuonot mukanaan tiettyä mukavuudenhalua..tai laiskuutta :D

Samaa mieltä, inhottavan harmaata ja märkää... Saapi nähä mennäänkö tänään ulos :) Jos ei mennä, tuskin meijän maailma siihen kaatuu :D Tehään jotain muuta kivaa, sisätiloissa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Samaa mieltä, inhottavan harmaata ja märkää... Saapi nähä mennäänkö tänään ulos :) Jos ei mennä, tuskin meijän maailma siihen kaatuu :D Tehään jotain muuta kivaa, sisätiloissa ;)

Sama täällä. Kun ulkona on harmaata ja rumaa, maalataan vaikka aurinkoja ja kesäisen värisiä kuvia lasten kanssa ja laitetaan auringot seinille. :D

Me ulkoillaan aina paitsi vesisateella, mutta se johtuukin siitä, että me vaan halutaan ulkoilla ja lapset sinne aina kinuavat. En todellakaan tuomitse niitä, jotka eivät joka päivä ulkoile!

Voin tunnustaa ettei nekään ulkoilla siksi kun kaksoset on vuoden ja mä en tällasella kelillä ehdi kyttäämään ettei joka lätäkössä plutaa kun on vielä noita muitakin lapsia. *nolo*

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voin tunnustaa ettei nekään ulkoilla siksi kun kaksoset on vuoden ja mä en tällasella kelillä ehdi kyttäämään ettei joka lätäkössä plutaa kun on vielä noita muitakin lapsia. *nolo*

Olipa huonosti kirjotettu :) . Lisään vielä että siis meidän puistossa keinut, liukumäet yms on kaivettu esiin ja nyt ne montut on täynnä vettä. Niitä lätäköitä on valtavasti ja on oikeesti suuria! Ei ole tätä talvella ajateltu ihan loppuun asti... Mukava laskea liukumäestä suoraan lätäkköön. Mekin sitten leivotaan tai askarrellaan tms.

Yhteistyössä