me ei koskaan puhuta juuri mitään miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxxxxxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxxxxxx"

Vieras
Usein mietin miten hitossa me ollaan ylipäätänsä yhdessä. Varsinkin nyt ku fyysisellä puolellaki on täysin kuollutta. Me ei olla tehty mitään yhdessä kahdestaan varmaan neljään vuoteen... Luultavasti me ei koskaan tehdäkään enää mitään. Jos jostain ihmeen syystä oltais kahdestaan mies varmaan tuumais että mennään tekemään jotain pihatöitä... Jee jee onpas hauskaa.

no ei mekään. ei puhuta eikä seksiä ole ollut 6 vuoteen. mies ei osallistu talon töihin vaan kaikki on minun harteilla ja siitäkö mie osaan reimua repiä. en mie kyllä tuon miehen kanss ilkeä minnekkään enää lähteä, juhannuksenakin sillä oli molemmissa sukissa reikä kun olimme vierailulla sukulaisissa tai sit se ei käyt suihkussa 5 päivään. hiuksiaanhan se ei kampaa ikinä.

[QUOTE="eee";28651600]No miksi te olette alun perin päätyneet yhteen? Onko teillä jotain yhteistä?
Mitä jos yrittäisit ruveta juttelemaan?[/QUOTE]

Tavattiin yhteisen harrastuksen kautta. Mutta suurempi syy oli varmaan hemmetin hyvä seksi ja fyysinen vetovoima.

Harmi kun mies ei enää piittaa ko harrastuksesta. Eikä meillä ole mitään yhteistä tällä hetkellä.

Vaikea keskustella. Minä olen muutenkin huono keskustelija. Mulla ei vaan oo sille mitään sanottavaa ja ilmeisesti ei silläkään mulle.

Välilä varmaan kaikilla on noin.

En tiedä mitä sinun pitäisi tehdä. Lähde vaikka lomalle yksin pitemmäksi aikaa, jos toinen yhtään on kaivannut kun palaat ja jos teillä olis sitte jotain yhteistä puhumista ja tekemistä. Tiedän että ei tuokaan aina auta. Jos on etääntynyt niin toisen kaipuu ei välttämättä enää herää. Mutta tuolla testaisit onko teillä vielä toivoa. Jos olet poissa ja et kaipaa häntä yhtään niin ei se ole katastrofi. Ei aina kaipaakaan kun on loman tarpeessa.

Jos asia sinua kovasti rassaa niin voithan pyrkiä jonkun ammattilaisen juttusille ja kysyä neuvoja. Jonkun ajan kuluttua voit saada miehesikin istuntoon mukaan...?

[QUOTE="aapee";28651619]Tavattiin yhteisen harrastuksen kautta. Mutta suurempi syy oli varmaan hemmetin hyvä seksi ja fyysinen vetovoima.

Harmi kun mies ei enää piittaa ko harrastuksesta. Eikä meillä ole mitään yhteistä tällä hetkellä.

Vaikea keskustella. Minä olen muutenkin huono keskustelija. Mulla ei vaan oo sille mitään sanottavaa ja ilmeisesti ei silläkään mulle.[/QUOTE]

ja jos toinen vaan puhuu ja toinen ei edes vastaa koskaan niin mitäpä sitä vaivautua, ei kannata edes yrittää.

Yhteistyössä