me and i salaisista vaatteista

• Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
:) oletteko tilanneet niitä, mitä olette saaneet? Itse tilasin lapsillemme ja tytölle sain ruskeat plyysihousut ja pojalle pitkähihaisen pääkallopaidan (en kylläkään pidä pääkalloista)

Mielstäni sain ne halvalla ja ajattelin josko tilaisin lisää salaisia vaatteita ;)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
:) oletteko tilanneet niitä, mitä olette saaneet? Itse tilasin lapsillemme ja tytölle sain ruskeat plyysihousut ja pojalle pitkähihaisen pääkallopaidan (en kylläkään pidä pääkalloista)

Mielstäni sain ne halvalla ja ajattelin josko tilaisin lisää salaisia vaatteita ;)
siis saako tilatessa jotain ylimäärästä kaupan päälle vai?
aika pieni valikoima oli ku kurkkasin.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:

siis saako tilatessa jotain ylimäärästä kaupan päälle vai?
aika pieni valikoima oli ku kurkkasin.. :/
ei kun ne on edellisten sesonkien vaatteita - saa toivoa, onko tytölle vai pojalle ja tietty mikä koko; en muista paljon se maksoi (vähän sama systeemi siis kun esim. Lingonilla)

mä otin miehelle, ja tuli valkoinen teeppa, jossa edessä ruskea-oranssi pimpula ja ruskeat kanttaukset kauluksessa, kiva kesäpaita!! =) miehelle voin ottaa toistekin, lastenvaatteet haluan itse tarkkaan valkata :xmas:

vierastus
Nytkypylly:en löytänyt sitä vanhaa meandi-keskustelua, mutta sain eilen salaisen ja ihan hyvä oli, viime kaudelta volvopaita:) Muutenkin ovat muutkin saaneet ihan kivoja juttuja.

Mari
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Nytkypylly:en löytänyt sitä vanhaa meandi-keskustelua, mutta sain eilen salaisen ja ihan hyvä oli, viime kaudelta volvopaita:) Muutenkin ovat muutkin saaneet ihan kivoja juttuja.
Pojalle vihreä-valkokuvioinen T-paita kokoa 134/140. On muuten todella pientä kokoa, meillä poika 130cm ja todella laiha, hyvä kun paita meni päälle.
Saakohan niitä vaihtaa?

leena
kolmelle pojalle tilasin ja sain
86/92 lyhythihainen body jossa vaaleanvihreällä pohjalla valkoisia sydämiä, ihana materiaali sellainen froteinen tai vähän kuin ä-pakkauksen vauvanpyyhe
122cm khakinvihreä pitkähihainen paita jossa kivoja olioiden kuvia
140cm tummanruskea lyhythihainen kauluksellinen "tennispaita" jossa pari nappia ylhäällä ja pääkallon kuva rinnassa.
Tosi hienoja kaikki

vierastus
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Pojalle vihreä-valkokuvioinen T-paita kokoa 134/140. On muuten todella pientä kokoa, meillä poika 130cm ja todella laiha, hyvä kun paita meni päälle.
Saakohan niitä vaihtaa?
Yleensä ne ovat reilua mitoitusta käsittääkseni.Mutta niitä salaisia ei kyllä voi vaihtaa.Kysy jos joku ystävistäsi haluaa ostaa sen tai laitat huutonettiin tai anna lahjaksi jollekin...

Yhteistyössä