mcleods's daugters

Laitoin tänään Mcleod's daugters nauhalle, mutta ei sitten ollutkaan mennyt nauhalle :'( Rupesin sitten vasta puolelta sitä katsomaan ja huomasin, että Alex on kuollut :'( Mitä sille kävi? Tosi harmi, kun musta ne oli just hyvä pari...!!! Miksi Alex halusi pois sarjasta? "Löysin" tän sarjan vasta n. pari vuotta sitten:-( ja mä haluaisinkin tietää mitä ennen sitä on tapahtunut. Yritin etsiä netistäkin jotain tietoja ohjelmasta, mutta köyhin tuloksin:-( Jos, joku olis niin kiltti ja kertois edes vähän mitä ennen on tapahtunut =) Tietäiskö joku mistä sais tilattua jostain Mcleodon tyttäret dvd:t? Saako niitä Suomesta jostain kaupasta? Tuskin, olen itse jo yrittänyt löytää, mutta ei mistään löydy ja jostain luin, että ainoastaan 1-kausi olisi suomenkielinen tekstitys? Ei mua tietysti haittaa, kun englanninkieli on hallussa, mutta 8-v tyttökin haluais katsoa ensimmäiset kaudet, en jaksain aina suomentaakkaa ja tyttö itse haluais itse lukea... ja ei kuulemma jaksais odottaa paria vuotta... mua harmittaa todella!!! Oliskohan jossain niitä suomenkielinen tekstitys?!
 
Joo, kiitti vinkistä kävin heti tilaamassa meille noi dvd:t, onneksi edes siinä 1-kaudessa on suomenkielinen tekstitys, harmi vaan, että muissa ei ole, mutta saa tyttö nyt pari vuotta odottaa =) Parempi tämäkin kun ei mitään, tällä ainakin päästään alkuun :whistle: Löysin vielä kaikki dvd:t alennuksella, joten tosi kiva :whistle:
 

Yhteistyössä