McLeodin tyttäret

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On ne uusintoja. Mun mielestä Suomessa on jo joskus tullut se viimeinen tehty jakso, mutta saatan olla väärässäkin. Ihana sarja, mutta oon sen jo kolme kertaa nähnyt, nyt en enää neljättä jaksa :)

Ovat uusintoja, sarja on esitetty Suomessa kerran aiemmin kokonaisuudessaan. Sarjan kuvaukset on lopetettu Australiassa ja kaikki kuvatut jaksot on jo kertaalleen esitetty. Alex on Argentiinassa veljensä luona.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Mää meinasin hommata koko sarjan dvd-boxeina. :D Harmi vaan, ettei kaikkia tuotantokausia ole vielä saatavilla suomeksi tekstitettyinä.

Joskus ulkomaisiin sarjoihin on saatavilla enkun kielinen tekstitys, oon huomannut että sekin helpottaa paljon seuraamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:
Mää meinasin hommata koko sarjan dvd-boxeina. :D Harmi vaan, ettei kaikkia tuotantokausia ole vielä saatavilla suomeksi tekstitettyinä.

Joskus ulkomaisiin sarjoihin on saatavilla enkun kielinen tekstitys, oon huomannut että sekin helpottaa paljon seuraamista.

Juu, ihan tosi. Kattelin tossa cdon.comista noita boxeja ja niissä uudemmissa ainakin luki teksityksessä norja, tanska ja ruotsi. Jos ois englanti ollut, niin oisinkin tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:

Juu, ihan tosi. Kattelin tossa cdon.comista noita boxeja ja niissä uudemmissa ainakin luki teksityksessä norja, tanska ja ruotsi. Jos ois englanti ollut, niin oisinkin tilannut.

Kannattaa kokeilla Amazoniltakin, sieltä oon tilannu muita enkunkielisiä sarjoja, joissa on toi tekstitys. Jos kävisi tuuri sullakin :)

suomen kieliset tekstit ovat tällä hetkellä vain kolmanteen kauteen asti, huomenna 12.8 julkaistaa myös neljäs kausi suomenkielisenä, itse olen hakenut kaikki alkukaudet kolmoseen asti anttilasta ja huomenna myös juoksen hakemaan neljännen ja toivottavasti myös loput myöhemmin :D

Yhteistyössä