F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu alkaa kuulemma tulee alusta saakka. ylen sivuilla luki. 1.6 tuli vika jakso. ihan onnellisesti päättys.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu alkaa kuulemma tulee alusta saakka. ylen sivuilla luki. 1.6 tuli vika jakso. ihan onnellisesti päättys.
No mitä siinä vikassa jaksossa tapahtu?!
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu alkaa kuulemma tulee alusta saakka. ylen sivuilla luki. 1.6 tuli vika jakso. ihan onnellisesti päättys.
No mitä siinä vikassa jaksossa tapahtu?!
Jodi ja Meg ilmestys drovers runiin yht'äkkiä. Jodi oli raskaana.
Marcus ja Ingrid löysi toisensa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:Mun mielestä se oli ihan puosta että se marcus ja ingrid löysi toisensa kun sen olisi pitänyt olla grace![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:Mun mielestä se oli ihan puosta että se marcus ja ingrid löysi toisensa kun sen olisi pitänyt olla grace![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vinttis:Kuka Jodin lapsen isä on? Se kenen kaa lähti vai..
Mites viimesessä jaksossa Stevien kävi?
Pliis kertokaa lissää, en nähnyt vikaa jaksoa :-(