MBTI-luokituksen INxx-ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja INTP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

INTP

Vieras
Tämä on nyt tällainen kysymys, joka on suunnattu lähinnä aiheesta tietäville. Eli jos olet tehnyt MBTI-testin tai testejä, ja tiedät olevasi joko INFJ, INFP, INTP tai INTJ, niin silloin minulla olisi muutama kysymys sinulle. Kiitos jos jaksat vastata :)

Miten löysit kumppanisi, tai kumppanisi löysi sinut?
Missä tutustuitte ja miten?
Onko hän sielunkumppanisi tai "mielenkumppanisi"?
Mistä olet noin muuten löytänyt seurustelukumppaneita? Tai tullut itse löydetyksi?

Mieheni on INTP. Hän oli kiinnostunut minusta, mutta ei pariin vuoteen osoittanut sitä muuten kuin yhdellä kaveripyynnöllä täällä palstalla. Toivotettuani hänelle hyvää vappua vuonna 2012, olimmekin jo naimisissa ennen kesäkuun puoliväliä samana vuonna. Eli saatuaan pienen rohkaisun, lumipallo lähti vyörymään ja hän uskalsi tunnustaa tunteensa. Olen itse kahden MBTI-tyypin rajalla vain prossan erolla eli ENFP/ENFJ päivästä riippuen kumpi olen. Olemme toistemme sielunkumppanit.

Mieheni on INTP. Hän oli kiinnostunut minusta, mutta ei pariin vuoteen osoittanut sitä muuten kuin yhdellä kaveripyynnöllä täällä palstalla. Toivotettuani hänelle hyvää vappua vuonna 2012, olimmekin jo naimisissa ennen kesäkuun puoliväliä samana vuonna. Eli saatuaan pienen rohkaisun, lumipallo lähti vyörymään ja hän uskalsi tunnustaa tunteensa. Olen itse kahden MBTI-tyypin rajalla vain prossan erolla eli ENFP/ENFJ päivästä riippuen kumpi olen. Olemme toistemme sielunkumppanit.

Mukava kuulla tarinastanne!

Itse olen INTP-nainen, ja pariutuminen on aina ollut minulle hyvin hankalaa. Harvoin olen sopiva, tai usein myöskään mies ei ole sopiva. Siksi kyselen muiden INxx-ihmisten kokemuksia. Jos niistä vaikka oppisi jotain.

Täällä INTJ. En ole hyvä vastaamaan noihin kysymyksiin, koska miehet eivät ole minusta kiinnostuneita, ja koko pariutuminen on minulle jotenkin arvoitus. Kuulisin kuitenkin myös mielelläni, jos joku kertoisi miten tämäntyyppiset ihmiset voivat löytää miehen / naisen.

Täällä myös INTJ-nainen. Olen ollut naimisissa pidempään jo, miehen tyyppiä en tiedä mutta ainakin on ehdottomasti I-ihminen. Mä olen pariutunut ennenkin ihan onnistuneesti, olennaisinta on että toinenkin on I eikä E. Mulla ainakin humala auttaa asiaa kovasti, eli parin löydän parhaiten baarista :)

Yhteistyössä