Maxi-Cosi Cabriofix vai Maxi-Cosi Pebble??

15.06.2010
98
0
6
Ite tykkään tosta cabriofixistä, kun siinä on se aurinkosuoja ja se on kevyt kantaa, mutta tänään näin kaupassa ton pebblen ja rupesin empimään, kumpi noista kahdesta kaukalosta olisi vastasyntyneelle vauvalle parempi?, kaipailisin mahdollisia kokemuksia tosta pebblestä, koska se on uusi tuttavuus minulle, ja onko tuossa pebblessä samalla lailla se aurinkosuoja siellä "piilossa" vai onko tuohon pebbleen ollenkaan mitään aurinkosuojaa?, koska aurinkosuoja on meille ja meiän pikku kullan nupulle pakollinen, jos sitä ei ole kyseisessä kaukalossa, kyseistä kaukaloa ei meille tule... siis, kumpi parempi ja miksi??!

Tuhannet kiitokset!

:hug: :heart:

Meillä on Cabriofix jalustalla. Isokokoinen kaukalo ja mun mielestä sen takia myös painava. Toisaalta taas meni kummallakin lapsella lähes yksi vuotiaaksi asti.

Ostin siskolle Britaxin Babysafen jalustalla ja se tuntui kyllä "sirommalta", eli jos kevyttä ja turvalista haet niin sitten Britax. Tosin se ei mene sitten yhtä kauan aikaa vauvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Meillä on Cabriofix jalustalla. Isokokoinen kaukalo ja mun mielestä sen takia myös painava. Toisaalta taas meni kummallakin lapsella lähes yksi vuotiaaksi asti.

Ostin siskolle Britaxin Babysafen jalustalla ja se tuntui kyllä "sirommalta", eli jos kevyttä ja turvalista haet niin sitten Britax. Tosin se ei mene sitten yhtä kauan aikaa vauvalla.
Britaxia en halua, koska siinä vauva joutuu olemaan niin istuma-asennossa.
Eli maxi-cosi tulee meille, mallia en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:
Alkuperäinen kirjoittaja rouva C:
Olen ehdottomasti Maxi-Cosi Cabriofixin kannalla. Sama on meillä ja olen nii-in tyytyväinen :D

Saakohan sitä kysyä, että millä jalustalla teillä on toi kyseinen kaukalo?

isofix jalustalla ja tosi hyvä. ei heilu autossa yhtään turhaan.

Olen ehdottomasti Maxi-Cosi Cabriofixin kannalla. Sama on meillä ja olen nii-in tyytyväinen :D

Kiitos!, meillekkin on erittäin vahvoilla toi cabriofix

Kiitos!, meillekkin on erittäin vahvoilla toi cabriofix

Ja plussaa on sekin, että jalustassa on räikkä, jiolla se kiristetään tiukasti penkkiin. Suosittelen.. tosi helppo asentaa ja testeissä juuri tuolla isofixillä erinomainen :)

Nimenomaan juuri jalustalla!

http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/maxi_cosi_cabriofix_easyfix_2007/

Meilläkin on Cabriofix isofix-jalustalla ja ollaan tyytyväisiä. Itse kaukalo ei hirveitä paina, mutta kylläpä on ainakin mulla kantamista, kun poika painaa jo yli 6,5 kiloa... On tosi iso kaukalo, siitä erikseen maininta tuossa Autoliiton testissäkin.

Nostelen taas tätä asiaa kun itse olin ihan varmasti päättänyt että Pebble ostetaan ja sitten myyjä kuitenkin hehkutti tuota Cabriofixiä.

Cabriofix sai mielestäni huonommat tulokset autoliiton arvioinnista esim. "- Keskinkertainen kuormitus sivutörmäyksessä" ja "- Lapsi näkee huonosti ulos autosta "

Jos löytyy lisää kommentteja kyseisistä istuimista niin ilolla niitä ottaisin vastaan.
Mikä sai esim Kii:n ostamaan juuri Pebblen?

Meillä cabriofix, ja tyytyväinen olen. Aurikosuoja vois tosin olla järkevämpi... Oliko se niin, että testeissä pebble olis saanut tosi hyvät pisteet...? Korjatkaa jos väärässä.

Yhteistyössä