H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ilmo:Jaa.. sinne jäi vielä joku... vieraan kirjoittama rumavitsi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ilmo:Jaa.. sinne jäi vielä joku... vieraan kirjoittama rumavitsi...![]()
Niin jäi, nostin tuohon modeketjuun, jotta siivoavat pois!
Alkuperäinen kirjoittaja ilmo:ja tää musta (jätetään se nikki sanomatta) kirjoittaja ei sitte muka ole kirjoittanut mitään vitsejä... Huoh.. Taitaa olla sama seko joka taannoin harmaana kirjoitteli kauheita runoja![]()
joutaisi kyllä saada sellaisen. Joku seko, luultavasti ihan provotarkoituksessa täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ilmo:ja tää musta (jätetään se nikki sanomatta) kirjoittaja ei sitte muka ole kirjoittanut mitään vitsejä... Huoh.. Taitaa olla sama seko joka taannoin harmaana kirjoitteli kauheita runoja![]()
Ehkäpä hänelle saadaan banni.
Alkuperäinen kirjoittaja ripaskalintu:Mitä vitsejä tarkoitatte? En minä ole tänne mitään vitsejä kirjoittanut!
Alkuperäinen kirjoittaja ripaskalintu:Mitä vitsejä tarkoitatte? En minä ole tänne mitään vitsejä kirjoittanut!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ripaskalintu:Mitä vitsejä tarkoitatte? En minä ole tänne mitään vitsejä kirjoittanut!
Aivan joo. Ota pilleri.