mautonta baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on niiiiiiiiiiiiin iso vaatepulma et hyvä ettei itku tule :'( Baariin pitäs lähtee,mutta kun ei ole vaatetta, ei niin minkäänlaista.
Onko mautonta laittaa musta toppi ja mustat housut, koko mustissa siis? Kun ei oikeasti ole mitään asustetta eikä mitään edes väriä siihen :( Tai sit ois semmonen valkonen rypytetty toppi, mutta ei sekään ole kiva.

Joo en baarissa käy, joten ei ole semmosta vaatettakaan. :(

Mustahan on aina in? =)

En tosin tiedä "nykyvaatetuksesta" mitään kun en ole yli kolmeen vuoteen käynyt kunnolla missään. Jossain tunkkaisissa pubeissa vain ne harvat kerrat :laugh:

ei nyt ehkä etikettiä olekaan, mutta ahistaa, en ole viiteen vuoteen missään käynyt enkä osaa enää. nyt ei mahdu mitkään päälle, tasan nuo yhdet housutkin missä vois kuvitella lähtevänsä, en mitään hiekkalaatikko rytkyjä sentään kehtaa laittaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei nyt ehkä etikettiä olekaan, mutta ahistaa, en ole viiteen vuoteen missään käynyt enkä osaa enää. nyt ei mahdu mitkään päälle, tasan nuo yhdet housutkin missä vois kuvitella lähtevänsä, en mitään hiekkalaatikko rytkyjä sentään kehtaa laittaa :/

Vaatteet on siistit ja ehjät ja päälle sopivat se on tärkeintä. Siellä on ihmisiä joka lähtöön ja vaatetusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset voisi laittaa t-paitaa ja suoria housuja?

no kun ne t-paidatkin tuppaa olemaan joko mustia ja sit ne on semmosia väljiä lötköjä :(
kesä vietetty tiiviisti mökillä ni ei oikeen oo tuota kaupunkikelposta vaatetta ku syksyks ja talveksi :( ja sekös nyt harmittaa.
on mulla noita makkarankuoria mitä ennen käytin, mut enhän mä nyt niissä voi lähtee :(

Yhteistyössä