maustekutsut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spices
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

spices

Uusi jäsen
02.10.2008
3
0
1
Heippa!

Olen pari kertaa jo järjestänyt maustekutsut, ja nyt haluaisin tehdä tämän hiukan suuremmalle porukalle!! Tarjolla on maistiasia, arvontaa, tuotetietoa, reseptivinkkejä, sekä tietysti mahdollisuus tilata (harvinaisiakin) tuotteita! Asun itse Pohjois-Helsingissä, ja voin pitää kutsut itse kotonani, taikka sitten voin tulla esittelemään niitä halukkaan emännän luokse (myös työpaikat, illanistujaiset yms!). Emännille luonnollisesti luvassa palkkio!:) Joten mikäli olisit halukas osallistumaan kutsuille tai emännöimään niitä, otathan minuun yhteyttä! Lisätietoja saat sähköpostilla osoitteesta maustemyyja@gmail.com

Mä en yleensä näistä kotikutsuista niin piittaa, mutta mausteitahan menee aina :) Ja koska ruuanlaitto kiinnostaa, niin sitäkin enemmän just nuo mausteet. Millon ajattelit kutsuja pitää? Uusia mausteseoksia olisi kiva kokeilla, mutta mulle niissä ei saa olla lisätty laktoosia. Mitä valitettavasti aina välillä mausteseoksiin lisätään. Mutta siis periaatteessa kutsut - muualla kuin meillä :D -kiinnostaa, jos vaan ajankohta on sopiva. Pohjois-Helsinki sijaintina sopii varsin hyvin.

Valikoimiin kuuluu ihan valmiita maustesekoituksiakin, ja suurin osa mausteista on näissä onneksi ihan kokonaan maidottomia! Tarkat sisällöt löytyy kaikista, niin on ne on helppo varoiksi vielä vaikka tarkistaa!:) Tosiaan ajattelin pitää kutsut heti vain kun halukkaita on muutamia (tosiaan saa tuoda mukanaankin ihmisiä!!:)), varmaan noin reilu 10 on sopiva määrä. Ajankohtaa voidaan vaikka sopia sitten erikseen halukkaiden kanssa, niin saadaan mahdollisimman monta mukaan:) Ja tosiaan valikoimissa paljon muutakin, mm. teetä, kavia, kuivatuotteita, rouheita, jälkkäriaineita, liemijauehita, dippejä, yms., joten kaikille varmaankin jotain:) Mutta otatko Keittiönoita ja muutkin yhteyttä suoraan mailiini maustemyyja@gmail.com, niin voidaan vaihtaa tarkempia yhteystietoja ja sopia sitten tarkemmin ajoista kun halukkaita kutsulaisia löytyy!!:)

Yhteistyössä