Mauri Kunnaksen vauvakirja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muratti88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muratti88

Jäsen
13.10.2008
190
0
16
Löytyykö keneltäkään? Ja jos niin mitä olette tykänneet? En ole kaupoista löytänyt niin arvelin jos netistä tilaisin.. Toinen vaihtoehto olisi Muumi vauvakirja, onko siitä kokemuksia ihmisillä :)

Mä just ostin sen kuopukselleni! Minusta ihana kuvitus ja paljon kirjoiteltavaa. Itse ostin sen Suomalaisesta kirjakaupasta, oletko sieltä katsonut? Tsekkasin myös sitä muumi-vauvakirjaa, mutta itse pidin enemmän Mauri Kunnaksen kirjasta.

Meillä on. Onhan se hauska ja vekkuli, muttei suloinen, niin kuin vauvakirjat yleensä. Esikoisella on tavallinen ja kuopuksella kunnaksen. Jos haet tarkoituksella erilaista vauvakirjaa, on tosi kiva. Itse tykkään enemmän perinteisestä.

meillä on kunnaksen-kirja ja tykkään kovasti. :) sopii tälläiselle, joka ei osaa kirjoitella pitkiä tarinoita tyhjille sivuille. siinä on siis paljon kysymyksiä ja sopiva tila vastauksille.

No et tätä kysyny, mut vastaan kuitenkin :D

Mulla on itsellä perinteinen, tykkään siitä. Omalla lapsella on Nalle Puh ja no.. se on mitä on. En sitä ostais, ostaisin mieluummin tuon perinteisen. :D

kiitoksia :) saahan sen palauttaa kun tilaa nettikaupasta jos ei miellytä :) Asutaan pienessä pitäjässä ja isommat kaupungit kaukana missä olisi enemmän valikoimaa, eikä viitsi pienen kanssa lähteä sitten

Yhteistyössä