V
vierailija
Vieras
Hän on koko ikänsä pärjännyt omatoimisena.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on koko ikänsä pärjännyt omatoimisena.
Tämä naureskelija hakee ruokansa leipäjonosta.ROFL:
Voit töitäkin tehdä, mut ei paljon kiinnosta?Hyvin palvelleena mut laitettiin eläkkeelle oikeesti mulle kuuluisi miltsi kuukaudessa eläkettä mut joo voin mä töitäkin tehdä. Ja kiinnostais mennä avoimeen yliopistoonkin lukemaan historiaa ja filosofiaa ne on mielenkiintoisia aiheita. Nytkun juna liput saa puoleen hintaan voi matkustaa. Aattelin myös museo kortin hommaa. Luoda enempi rytmii elämään. Salikorttikin löytyy joten pikkuhiljaa kaikkee
Eikös se ole sitä omatoimista selviytymistä.Tämä naureskelija hakee ruokansa leipäjonosta.
Kaikki toisten rahoilla elävät ovat "omatoimisia selvityjiä".Eikös se ole sitä omatoimista selviytymistä.
Tehnyt jo niin paljon ilmatteeks et ei kyl tartteis. Sivistäminen koulussa kiinnostaa ja harrastukset vie ajan. Nyt tulee gregoriaaninen kuorokin suomeen. Ja sit wienin joulutori. Et kattoo jos osa aikasta löytyis ja hallitus antaa verotta tehdä sitä duunia. Siis työkyvyttömyys eläkeläisille nolla vero ni hyvä onVoit töitäkin tehdä, mut ei paljon kiinnosta?
Elät muiden piikkiin, etkä halua maksaa veroja: sitäkö on aitovasemmistolaisuus?Tehnyt jo niin paljon ilmatteeks et ei kyl tartteis. Sivistäminen koulussa kiinnostaa ja harrastukset vie ajan. Nyt tulee gregoriaaninen kuorokin suomeen. Ja sit wienin joulutori. Et kattoo jos osa aikasta löytyis ja hallitus antaa verotta tehdä sitä duunia. Siis työkyvyttömyys eläkeläisille nolla vero ni hyvä on
Just kuule maksoin monta tonnii veroi. Ja kirpas. Jouduin maksaa veroi kun verotoimisto ei oo tajunnu päivittään ohjeistustaan . Katos jos se menee verolle ni hommat mutkistuu byrokratian takia ja alkaa pallottelu. Tottakait työkyvyttömyys eläkeläiselle on tarjottava porkkanaa. Jos menisin töihin ni sit mun eläkkeestäkin alkais mennä veroi ni hyöty ois sit nollan luokkaa. Vaikka en kiistä et olisi siitä hyötyäkin et saisi päiviin täytettä. Mut toisaalta oonhan mä täällä puhunut et pitäisi tehdä sitä mitä rakastaa ja mä tykkään historiasta ainoo kymppi mul koulusElät muiden piikkiin, etkä halua maksaa veroja: sitäkö on aitovasemmistolaisuus?
niin että kaikki massit meiltä sulle ja sun ei tartte antaa mitä takasiTehnyt jo niin paljon ilmatteeks et ei kyl tartteis. Sivistäminen koulussa kiinnostaa ja harrastukset vie ajan. Nyt tulee gregoriaaninen kuorokin suomeen. Ja sit wienin joulutori. Et kattoo jos osa aikasta löytyis ja hallitus antaa verotta tehdä sitä duunia. Siis työkyvyttömyys eläkeläisille nolla vero ni hyvä on
Huoh. Edelleenkään mä en tätä sairautta valinnut. Ni miksi ei voisi edes sillä puolella suoda mulle iloo? Koska olin varasto hommissa ennen sitä. Ni mulle ei korvattu työtulon menetystä. Varasto miehen palkka on noin 2600ekk. Joten tuo olisi pitänyt laskea niin että 40 vuotta saan tuon palkan täysimääräisenä joka kuukausi mut nyt joydun tyytymää 930e.kk. ni kyllä olisi kohtuus et nyt voisin tehdä verotta.niin että kaikki massit meiltä sulle ja sun ei tartte antaa mitä takasi
kuullostaa tosi reilulta
ei veronmaksajilla ole varaa elättää nuorta työkykystä miestä huippumasseillaHuoh. Edelleenkään mä en tätä sairautta valinnut. Ni miksi ei voisi edes sillä puolella suoda mulle iloo? Koska olin varasto hommissa ennen sitä. Ni mulle ei korvattu työtulon menetystä. Varasto miehen palkka on noin 2600ekk. Joten tuo olisi pitänyt laskea niin että 40 vuotta saan tuon palkan täysimääräisenä joka kuukausi mut nyt joydun tyytymää 930e.kk. ni kyllä olisi kohtuus et nyt voisin tehdä verotta.
Mut sulla on varaa elättää kymmenillä miljardeilla kreikkaa ja italiaa. Mut pakko myöntää et 5 vuoden synkkyyden jälkeen alkaa pää oleen paremmassa kunnossa. Lääkkeissä vaan se vika et latistaa jonkun verran tunne elämää. Ja elätät pankkien riskekäkinei veronmaksajilla ole varaa elättää nuorta työkykystä miestä huippumasseilla
ei ollu kauhuviisikolla mun lupaa lähettää rahnaa veteläeuroopan rosvoilleMut sulla on varaa elättää kymmenillä miljardeilla kreikkaa ja italiaa. Mut pakko myöntää et 5 vuoden synkkyyden jälkeen alkaa pää oleen paremmassa kunnossa. Lääkkeissä vaan se vika et latistaa jonkun verran tunne elämää. Ja elätät pankkien riskekäkin
Pyh sun kokoomus on eniten sijoittanut kreikkaan. Hei me tienataan tällä läteinenei ollu kauhuviisikolla mun lupaa lähettää rahnaa veteläeuroopan rosvoille
on tosi että kokoomus on ollut joo-miehenä siinä hulluudessaPyh sun kokoomus on eniten sijoittanut kreikkaan. Hei me tienataan tällä läteinen
Joten hyvin voisi antaa verovapauden työkyvyttömyys eläkeläisille se on murui siitä mitä muualle lapattuon tosi että kokoomus on ollut joo-miehenä siinä hulluudessa
toi ny on taas sitä whataboutismia, jos johonki on tuhlattu rahaa niin tähänkin voidaanJoten hyvin voisi antaa verovapauden työkyvyttömyys eläkeläisille se on murui siitä mitä muualle lapattu
Niin säkki kiinni muihin maihin ja omalle kansalle hyvinvointii. Ni rahaa on. Ja sitä paitsi mulla jää se raha suurimmaks osaks suomeen. Viimeksi olen lentänyt kymmenen vuotta sitten. Tänä jouluna haluisin kyl käydä wienissä. Viime vu8nna kattelin ja oli komeita joulujuttui siellä. Nytkun rahaa ontoi ny on taas sitä whataboutismia, jos johonki on tuhlattu rahaa niin tähänkin voidaan
Hieno homma! TsemppiäMut pakko myöntää et 5 vuoden synkkyyden jälkeen alkaa pää oleen paremmassa kunnossa. Lääkkeissä vaan se vika et latistaa jonkun verran tunne elämää.
On se niin väärin kun äärivasemmistolaiset joutuvat maksamaan veroja.Just kuule maksoin monta tonnii veroi. Ja kirpas. Jouduin maksaa veroi kun verotoimisto ei oo tajunnu päivittään ohjeistustaan . Katos jos se menee verolle ni hommat mutkistuu byrokratian takia ja alkaa pallottelu. Tottakait työkyvyttömyys eläkeläiselle on tarjottava porkkanaa. Jos menisin töihin ni sit mun eläkkeestäkin alkais mennä veroi ni hyöty ois sit nollan luokkaa. Vaikka en kiistä et olisi siitä hyötyäkin et saisi päiviin täytettä. Mut toisaalta oonhan mä täällä puhunut et pitäisi tehdä sitä mitä rakastaa ja mä tykkään historiasta ainoo kymppi mul koulus
Ai sä oot persu.Niin säkki kiinni muihin maihin ja omalle kansalle hyvinvointii. Ni rahaa on.
Noh joskus on hyvä että omankin maan kansalaiset saa hyvää. Nyt keskitytään meidän hyvinvointiin välillä täällä on kaikki rempallaan. Esim psykiatrisista sairaaloista on pula. Hoitajia ei ole tarpeeksi joten tottakait meijän pitää niihin satsata kuin kreikkalaiselle pankkiirille. Lisäksi eussa huijataan miljardei rahaa. Esim italia kerjänny hankkeisiin rahaa mutkun fyrkat saatu ei sitä hanketta ole toteutettu. Eulta puuttuu munat ja kaikki rahat jota ei ole käytetty siihen mihin pitää pitää kaikki rahat periä takaisin 50 prosentin korolla päivässä et huijarit lopettaaAi sä oot persu.
Joo kiitos nyt on tasapainoinen olo. Mä kuulin ennen paljon ääniä ja nyt ne on rauhoittuneet. Eli alan päästä normiin. Mut pakko myöntää et mä olin tosi herkkä ennen ja kaipaan kun tunteet oli jätti suuret se oli elämääHieno homma! Tsemppiä ! Lääkkeiden sivuvaikutukset ovat valitettava pakko, mutta varmasti sen tajuatkin. Jos olo on kuitenkin parempi kuin ennen, niin sehän on jo hyvä. Ja ehkä tulevaisuudessa tulee lääke, jossa ei ola haittavaikutuksia. Toivossa on hyvä elää.
Sä olet ääripersu.Noh joskus on hyvä että omankin maan kansalaiset saa hyvää. Nyt keskitytään meidän hyvinvointiin välillä täällä on kaikki rempallaan. Esim psykiatrisista sairaaloista on pula. Hoitajia ei ole tarpeeksi joten tottakait meijän pitää niihin satsata kuin kreikkalaiselle pankkiirille. Lisäksi eussa huijataan miljardei rahaa. Esim italia kerjänny hankkeisiin rahaa mutkun fyrkat saatu ei sitä hanketta ole toteutettu. Eulta puuttuu munat ja kaikki rahat jota ei ole käytetty siihen mihin pitää pitää kaikki rahat periä takaisin 50 prosentin korolla päivässä et huijarit lopettaa