Maukan tarinoita maailmalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perusjatka Maukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
P

Perusjatka Maukka

Vieras
Oon ulvova mylläri, saatana!

Eka päivä karussa, pää on kipee ja muutenkin tutisuttaa.
Menin hierontaan, öljyhierontaan kun ei tarvinu pelätä hajusta kiinni jäämistä ja saahan siellä suihkunkin jälkikäteen.

Alastomana makaamaan siihen pukille. Menin selällee, voi viddu mulla seiso jo.
Likka sano että käänny mahalles, mä hieron selän ekana. No nii, niipä tietysti...hoh hoijaa.
Kahen tunnin setti, se hiero ekan tunnin mun selkää ja pakaroita. Se pakaraosuus oli kiva, vasinki ku se hipas välillä palleja.
- Nonii, käänny selälles.

Kysyin siltä että voiks sä hieroo ton kans ja ohjasin kättä.
Selvää kauraa.

Se hiero mun vehettä öljyllä, samaan aikaan etusormi mun perseessä.
Jumal auta, karpulamälli lähti ampuen, mä huusin ja kovaa.

Suihkuun ja alakertaan maksamaan.

Siellä oli muutama tantta ottamasa jalkahierontaa ja yks herrasmies silmät kiinni.
Ne katteli mua, hihitteli, saakeli ihan oli suomalaisen olosia.

Kattokaa, hihitelkää.
Join teeni rauhassa, poseerasin niille,
Mä oon komee,
Mä oon korskee,

Viddu, mä oon Ulvova Mylläri!

.

Jean ja mä, istutaa Ursin sveitsiläisomisteisen majatalon terassilla. Jean, joka ei miteenkään muistuta Sibeliusta, tukkaa on paljon päässä ja vaaleat laineet ylttävät hartioille viidestäkymmenestä ikävuodesta huolimatta, pitää tänään maksanparannuspäivän eli vain lounas, sodaa ja kahvia kuuluu tilaukseen. Mulla kahvi, soda ja ensimäinen Singha olut menossa.

Majataloon tulee asiakkaita. Pieni ryhmä nuoria ihmisiä rinkat selässä. Kolme naista ja yksi mies. Kaksi naisista on valkoihoisia ja mitäänsanomattoman näköisiä. Mies kiharatukkainen ja sulklaaseen vivahtava. Kolmas nainen pysäytti katseen. Se käveli ohi, katsoi mua kohti ja hymyili vienosti. Se oli mulatti. Kiharat hiukset oli värjätty vaaleammiksi ja kasvot kuin enkelin. Ne katosi yläkertaan rinkkoineen.

Me jatketaan Jeanin kanssa keskustelua ja ryhmä tulee kymmenessä minuutissa takaisin alas ilman rinkkoja ja istuu muutaman metrin päähän toiseen pöytään. Kuin enkeli, en saa katsettani pysymään paikoillaan vaan katson vaivihkaa nuoren naisen kasvoja ihailen. Ryhmä istuu keskenään ketken aikaa ja tilaa juomia. Yllätyksekseni joukkoon liitty Sigmun Freun, kaveri jonka nimeä en muista mutta jonka väpättävä parta ja kyömynenä muistutta Freudista niin olen alkanut kutsumaan häntä Freudiksi. Freudi tilaa parukalle olutta, kylmää Shangia, 6.5% vahvaa paikallista olutta jossa hinta alkoholisuhde on edullisimmillaan. No, saksalainen hän on.

Katson viereiseen pöytään. Ihailen tytön kasvoja. Tyttö ei vastaa katseeseen, mutta selvästi tiedostaa tuijotukseni ja jatkaa keskusteluaan muitten kanssa. Katseeni harhailee ja törmää toisen mitäänsanomattoman naisen selkään. Siihen on lapaluiden yläosaan ksekelle tatuoitu ristikko, ilmeisesti tuikkiva tähti. Hitto, jostain kumman syystä haluan vetää kuvitellun revolverin ja laukaista keskelle tähteä. Tietääköhän tyttö minkälaisia ajatuksi tatuointi synnyttää?

Ensimäinen kaljani on mennyt ja tilaan toisen. Samoin näyttää tapahtuvan naapuripöydässä. Enkelikasvoinen mulattityttö nousee ja kävelee pöytäämme, nostaa tupakan huulilleen ja kysyy minulta stendaria lainaksi. Katson ylöspäin äimän käkenä ja mykkänä nyökkään. Nainen hamuaa Jeanin stendaria, minä en polta. Hän ottaa stendarin, kääntyy pois, kävelee omaan pöytäänsä ja jää sen viereen seisomaan. Varmistaa että me molemmat pystymme näkemään tarpeellisen. Hitto, neekeripylly, ryntäät ja vyötärö kesämekossa. Kaikki hiukka rehevämpää mitä kasvoista olisi voinut päätellä, mutta vielä kauniin ja naisellisen rajoissa. Likka sytyttää tupakkansa ja kääntyy meitä kohden. Tuo sytkärin takaisin, katsoo minua silmiin ja kiittää. Hitto se on Jeanin stendari. Vanhenevan miehen villi himo kiskaisee rajusti ja sydän lyö pari kertaa kovaa. Ei jumalauta, mielessäni jo plänään, laitan sut kontalleen, panen takaa ja ruuvaan peukalolla perseeseen.

Sano moro Jeanille, tilaan laskun ja maksan.
Sarttaan mopon ja ajan pois.

Naiset on kauniita ongelmia.

- Maukka -

.

Missään lienee ei todistettu, että hieronnalla olisi terveysvaikutuksia.
Syöpätapauksissa se jopa on kielletty.
Sitkeästi uskotaan kuitenkin, että hieronta rentouttaa lihaksia jne.
vaikka olo on enemmänkin kuin piesty hieronnan jäljiltä.
Poistaa kuulemma "tukkoisuutta" ja jännitystä lihaksista jne.
Uskoiskohan?

Maukkakin kävi tossa hieronnassa, sellasessa kiinalaisessa missä oli
kuumia pyyhkeitä ja muuta poikkeavaa normaaliin "ruotsalaiseen"
hierontaan verrattuna.

Tyttö hieroi niskaa, hartioita ja kasvoja, öljyllä.
Hieroi hauiksia, ojentajia ja käsiä, öljyllä.
Hieroi pitkään ja hartaasti rintalihaksia, hitaasti veivaten, öljyllä.
Perkele...Maukalla rupes peitto pomppimaan alaruumin päällä.
Hieroi vatsalihaksia öljyllä, ylhäältä ja alhaalta...
Voi saatana...peittotosta meinas tulla lentävä matto...

Kyllä siinä hieronassa jotain terveysvaikutuksia täytyy olla...
Ei Maukka muuten uudestaan vaivautuisi, vaikka lihasjännitys ei täysin lähtenytkään.

- Maukka -

Status
Viestiketju on suljettu.