Matti Vanhanen raivostui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010012210973320_uu.shtml
Tänään painetussa lehdessä:
Täältä pääministerin tiedostot varastettiin
Perjantai 22.1.2010 klo 05.10
Työhuoneesta luvatta viety yksityiskuva sai pääministerin raivon partaalle.
Kuvavarkauden osapuolena on myös kansanedustaja Merikukka Forsius, 37, (kok). On käynyt ilmi, että pääministerin tietokoneelta varastettiin vuonna 2007 otettu yksityinen intiimi yhteiskuva Vanhasesta ja Forsiuksesta.

No kyllä minäkin raivoistuisin jos minun sähköpostistani varastettaisiin liitetiedosto, oli se intiimi tai ei. Jo se, että se varas on sieltä intiimin kuvan löytänyt, tarkoittaa että se on Matin sähköposteja jonkun verrankin selaillut... ja se on RIKOS!

Alkuperäinen kirjoittaja iiris harmaana:
No kyllä minäkin raivoistuisin jos minun sähköpostistani varastettaisiin liitetiedosto, oli se intiimi tai ei. Jo se, että se varas on sieltä intiimin kuvan löytänyt, tarkoittaa että se on Matin sähköposteja jonkun verrankin selaillut... ja se on RIKOS!

Ei tuolla puhuta sähköpostista

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Matille sattuu ja tapahtuu kanssa.Miksi pitää työkoneella ex- heilan kuvaa?

Miksi käyttä virkakonetta noinkin yksityisiin asioihin, oikein intiimehihin peräti. Kyllä valtion ja veronmaksajien varoilla virkamieskäyttöön annettu kone on tarkoitettu vain ja ainoastaan virka-asioiden käsittelyyn.

Kyllä tuolla tasolla jo pitäisi olla varaa hankkia yksityisiä asioitaan varten oma yksityinen tietokone.

Kuvastaa hyvin johtotason henkilöiden moraalia. Annetaan kansalaisille mallia oikein valtiojohdon tasolla: Työntajalta voi varastaa, työnantajan käyttöön antamia resursseja voi surutta käyttää yksityisiin tarperisiinsa.

Ottakaa mallia hyvät kansalaiset.

Yhteistyössä