Matti Nykäsen anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin toivon Matille vaan pelkkää hyvää. Mun mielestä Matti on saanut jo ihan tarpeeks paskaa niskaan, joten mun mielestä on ihan kiva, että hän saa "herkutella" uudella nuorella naisystävällä! Ja kuten anoppi sanoo, Matti on herrasmies :) . Eiköhän seiska ne kohta maksa johonkin etelän lomakohteeseen, ja saamme lukea suuresta rakkaustarinasta lisää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä ainakin toivon Matille vaan pelkkää hyvää. Mun mielestä Matti on saanut jo ihan tarpeeks paskaa niskaan, joten mun mielestä on ihan kiva, että hän saa "herkutella" uudella nuorella naisystävällä! Ja kuten anoppi sanoo, Matti on herrasmies :) . Eiköhän seiska ne kohta maksa johonkin etelän lomakohteeseen, ja saamme lukea suuresta rakkaustarinasta lisää :D

maksaisi adhd-bipo ihmisille myös terapian eivätkä käyttäisi heidän heikkoja hetkiään hyväksi, Ällöttää lukea selvästi sairaiden ja terapian tarpeessa olevien ihmisten "sekoiluista". Näitä esimerkkejähän on, Masa, S. Sievinen, Elina Nurmi jne. :( Jotain vastuuta! Ja miksi te ostatte sitä paska lehteä?!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskokaa tai älkää mutta Matti on itse asiassa hyvin fiksu ja sanavalmis mies (selvinpäin ).

mutta lehdet käyttää hänen tasapainottomuuttaan ja sairauttaan (alkoholismia) sikaillen hyväksi. Se on vastenmielistä puuhaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskokaa tai älkää mutta Matti on itse asiassa hyvin fiksu ja sanavalmis mies (selvinpäin ).

Silloin kun Matti eka kerran rupesi treenaamaan niihin veteraanien hyppykisoihin, hän oli MTV3:lla hastattelussa freesin ja terveen näköisenä. Ja mikä karisma!!

Lauantai 25.4.2009 klo 13.23

- En hae eroa, eikä suhteemme Jennaan kaadu, Mervi Nykänen tyrmää Matin uuden rakkauden.

Mervi Tapola-Nykänen uskoo avioliittonsa Matti Nykäsen kanssa kestävän uudet romanssihuhut.

Mervi taas on valmis ymmärtämään miestään ja antamaan hänelle anteeksi. Hän paneekin erojutut omaan arvoonsa.

- Ikävä sanoa, mutta koko juttu on järjestetty. Matti ei edes muista tällaista Jennaa, vaimo tyrmää.

Yhteistyössä