Matkustelu vk 25

Miten ja mihin tai missä olette vielä käyneet noilla viikoilla......Helle kyl rajottaa..........Me saatiin ilmainen risteily päivä Tukholmassa ja mietin täs et onko hullua mennä.Olen sairaslomalla mutta lääkäri sanoi että oman voinnin ja kunnon mukaan teen "mitä vaan" (selkä,alamaha,liitoskivut)ja siel pystyy ottaa tosi iisisti jos haluu.Mies ja tytär 6 olisi tulossa mukaan :)

Ei ole hullua! Kannattaa ihmeessä mennä! Itse olin vkolla 25 häissä (yhteensä tuli ajettua miltei 1000km). Vkolla 30 mökillä. (yhteensä tuli ajettua 1300km). Itse olin vkot 25-31 saikulla.

Ja jos jotain sattuu on laivoilla omat lääkärit ja hoitajat. Samoin Ruotsissa niitä löytyy todella paljon. =)

Haluaisin itsekin vielä lähteä johonkin.. Mutta nyt taidan jäädä kotisohvalle mieluummin. Vkoja nyt kasassa 36+3.

:D Pidä kivaa!!

Mulla on viikkoja 34+ ja kun äitiysloma alkaa muutaman päivän päästä ja viikkoja siis 35 niin aion lähteä reissuun väh. viikoksi, ihan kotimaassa tosin vaan autolla ja junalla. Neuvolassa viime viikolla hoitsu sanoi, että kun kaikki on ok, voi huoletta lähteä.

Viikolla 25 oon näköjään ollut häissä toisella puolella Suomea (junareissu), mutta mulla tosiaan ei ole ollutkaan mitään erityistä terveyden suhteen.

Yhteistyössä