Heips! Ajattelin kysellä tällä palstalla, koska tuo matkustus-osio on vähän hiljaisempi...
Millaisia kokemuksia teillä on raskauden aikana matkustamisesta, etenkin alkuraskauden lentomatkoista? Itse olen lähdössä reissuun 13-14 rv:n aikaan. Lähinnä tässä jännittää kuuden tunnin lentomatka, miten se sujuu. Etenkin jos on kovin pahoinvointia.
Kiitos jo etukäteen vinkeistä ja kokemuksista.
Millaisia kokemuksia teillä on raskauden aikana matkustamisesta, etenkin alkuraskauden lentomatkoista? Itse olen lähdössä reissuun 13-14 rv:n aikaan. Lähinnä tässä jännittää kuuden tunnin lentomatka, miten se sujuu. Etenkin jos on kovin pahoinvointia.
Kiitos jo etukäteen vinkeistä ja kokemuksista.