M
mm
Vieras
Vaikuttaa tosi simppeliltä ja hauskalta peliltä kahdelle villille pojankoltiaiselle. Onko kellään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pakko peesataAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän tästä mielipiteestä täällä haukut saavani, mutta sanon silti että itse en tuota peliä ostaisi minkään ikäisille.
En halua lasten oppivan edes leikillään pitämään hauskaa sen kustannuksella että lyödään eläimiä, sen enempää kuin ihmisiäkään.
Ja juu, tiedän että tulette haukkumaan ahdasmieliseksi mutta olen kyllä mielestäni muuten ihan huumorintajuinen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän tästä mielipiteestä täällä haukut saavani, mutta sanon silti että itse en tuota peliä ostaisi minkään ikäisille.
En halua lasten oppivan edes leikillään pitämään hauskaa sen kustannuksella että lyödään eläimiä, sen enempää kuin ihmisiäkään.
Ja juu, tiedän että tulette haukkumaan ahdasmieliseksi mutta olen kyllä mielestäni muuten ihan huumorintajuinen ihminen.