Matkavakuutus luottotiedottomalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :( höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

:( höh

Vieras
Saanko mä siis mistään matkavakuutusta ku mulla on maksuhäiriömerkintä? :( Toki niiden perässä pitäis myös olla merkintä siitä että ne on maksettu jo pois, mut se itse maksuhäiriömerkintähän pysyy siellä vielä vuoden tai pari. En kaipaa tähän mitään "kannattiko ryssiä tiedot"-kommentteja, vaan asiallista tietoa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja :( höh;28275093:
Saanko mä siis mistään matkavakuutusta ku mulla on maksuhäiriömerkintä? :( Toki niiden perässä pitäis myös olla merkintä siitä että ne on maksettu jo pois, mut se itse maksuhäiriömerkintähän pysyy siellä vielä vuoden tai pari. En kaipaa tähän mitään "kannattiko ryssiä tiedot"-kommentteja, vaan asiallista tietoa. :(

Oletko kokeillut mistään yhtiöstä? Sillähän se parhaiten selviää.

mä ostin kentältä vakuutukset. Makdoin ne heti. Kukaan kysyny mitään matkavakuutuksia.
Ja eikös ne vakuutukset saa nykyään kaikki? joutuu vaan maksamaan useamman kuukauden kerrallaan.
Ite otan aina tyyliin 2 viikon matkavakutuuksen.

Me kun varattiin Finnmatkojen kautta matka niin otettiin heiltä samalla se matkavakuutus meille kaikille. Lisäävät vaan sen summan sitten siihen matkanhintaan.

Pari vuotta sitten ainakin etukäteen maksettavan matkavakuutuksen pikkuprintissä todettiin, että allekirjoittaessaan sopimuksen vakuutuksenottaja vakuuttaa luottokelpoisuutensa ja mikäli myöhemmin todetaan maksuhäiriömerkintä ei mitään korvauksia makseta. Eli voit kyllä ostaa sen pikavakuutuksen kioskista, mutta se on täysin arvoton tosipaikan tullen.

Oli tästä aiheesta väittely toisaalla ja tarkistin asian soittamalla Tapiolaan. Ainakin sieltä luottotiedoton saa kertamatkavakuutksen ostettua netistä. Muita vapaaehtoisia vakuutuksia ei luottotiedoton saa.

Matkavakuutuksen saa ainakin mm. tapiolasta ja käsittääkseni muualtakin otettua netissä (siis joku tällainen lyhyt matkavakuutus x ajaksi, ei toistaiseksi voimassaoleva). Se myös maksetaan siinä samalla, eli kyllä onnistuu luottotiedottomaltakin.

Nimim. vakuutusyhtiössä töissä

Yhteistyössä