voitte ottaa vakuutuksen vaikka netissä, tarvitaan verkkopankkitunnukset vain. eli jonkun vakuutusyhtiön nettisivulle ja sieltä eteenpäin.
netissä otetusta vakuutuksesta saa myös yleensä jonkun alennuksen, esim 10 %. voi ottaa vaikka vielä samana päivänä kun matka alkaa. toimin itse näin huhtikuussa.
sen saa otettua ihan netistäkin (itse otan aina jos tarvitsen netin kautta) eli varmaankin riittää vaikka hakis tuntia ennen matkaa. Kannattaa sitten huomioida, että useat kotivakuutukset sisältää matkatavaravakuutuksen eli otettavaksi jää ainoastana henkilömatkavakuutus. Ja nyt ei ole aikoihin kyllä tarttinut ottaa mitään vakuutuksia kun henkilömatkavak. on liiton maksama ja matkatavarat on kotivakuutuksessa
Halvimmalla pääsee jos yhtään enempää reissaa, kun ottaa jatkuvasti olevan, siinä on lapsetkin mukana ilman eri vakuutuksia. Ifiltä on mulla ja on pamin alennus että jos oikein muistan niin on noin 50e vuosi, mulla on lisäksi vielä tavaravakuutus ja se on saman verran vuodessa.
Ifistä otin matkavakuutuksen ja matkatavaroille 2001. Maksan vakuutuksesta maksan vuodessa siitä noin 40?. Pääsiäislomalla poika sairastui lääkäri kuluja + ambulanssi 310? kela korvasi 72? ja matkavakuutus 238?.