N
nini
Vieras
Mitkä olis hyvät matkikset? suositelkaas mulle kun huomenna ois tarkotus lähteä ratasostoksille. Carenan easyt on olleet lainassa ja en oikeen tykkää niistä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:mikäs niissä vikana? meillä ainakin toimivat ja hoitivat hommansa juuri niinkuin pitikin...
hinnaltaan edulliset ja yllättävän käytännölliset
jaa...ei meillä kyllä ollut tuollaisia ongelmia, ostinkin kyllä uutena enkä käytettynä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:mikäs niissä vikana? meillä ainakin toimivat ja hoitivat hommansa juuri niinkuin pitikin...
hinnaltaan edulliset ja yllättävän käytännölliset
no renkaat nitisevät ja kitisevät vaikka kuinka rasvailis niitä ennen käyttöä. etummaiset renkaat jumittavat välillä jne...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meilläkin carenat ja hyvät on!! tietty niihinkin voi laittaa rahaa sen kaks-kolmesataa jos tahtoo... ja eikös sulla ollu alotus jo kerran täälä samasta aiheesta??
mä olen kyllä varmasti vielä lyhyempi kuin sinä ja hyvin sain työnnettyä, ei tarvinnut esdes varpailleen nousta, ja matkarattaita käytetään oikeasti tosi vähän, kannattaako niihin useita satasia laittaa? ei se lapsi siinä aina istuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meilläkin carenat ja hyvät on!! tietty niihinkin voi laittaa rahaa sen kaks-kolmesataa jos tahtoo... ja eikös sulla ollu alotus jo kerran täälä samasta aiheesta??
no oli oli ja oli, mutta kun vastauksia tuli ehkä se 2 ja ajattelin, että jos näin iltasella sais enemmän irti
en tiiä onko noi laina-carenat sitte jotain mallia susi, mutta jotenki ne tuntuvat hankalilta. ehkä siksi että toi työntöaisa on niin korkealla kun meikä on aika hukkapätkä... säädettävä työntöaisa ois aika kiva, jos sellaset rattaat vaan löytäis.
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:mä olen kyllä varmasti vielä lyhyempi kuin sinä ja hyvin sain työnnettyä, ei tarvinnut esdes varpailleen nousta, ja matkarattaita käytetään oikeasti tosi vähän, kannattaako niihin useita satasia laittaa? ei se lapsi siinä aina istuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meilläkin carenat ja hyvät on!! tietty niihinkin voi laittaa rahaa sen kaks-kolmesataa jos tahtoo... ja eikös sulla ollu alotus jo kerran täälä samasta aiheesta??
no oli oli ja oli, mutta kun vastauksia tuli ehkä se 2 ja ajattelin, että jos näin iltasella sais enemmän irti
en tiiä onko noi laina-carenat sitte jotain mallia susi, mutta jotenki ne tuntuvat hankalilta. ehkä siksi että toi työntöaisa on niin korkealla kun meikä on aika hukkapätkä... säädettävä työntöaisa ois aika kiva, jos sellaset rattaat vaan löytäis.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos makuuasentoa ei tartte, ostaisin avorattaat esim. Brion Ponyt. Mitat ovat yllättävän lähellä matkarattaiden mittoja ja avorattaita voi käyttää helposti myös lumessa ja sohjossa.
Peg Peregonit on kalliit, mutta loistavat matkikset. Runko ei ole muovia, jonka johdosta ne ovat paljon tukevammat ja kestävämmät kuin muoviset matkarattaat.