Matkarattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mun kommentti:
ei mitkään. Osta enemmin brio ponyt tai racet... kun otat renkaat pois niin menee pienempään tilaan....

Noihin Brioihin ei saa turvakaukaloa, Gracoihin saa.

Meillä on myös racet ja ne painavat jonkain verran enemmän + on hankalampi saada autoon (kasaus + pyörien irrotus) kun tilaa on vähän. Meidän raceja ei saa edes makuuasentoon, mutta tämä saattaa johtua siitäkin, että on vähän vanhempaa mallia, uuden mahdollisesti saa?

Eli kyllä niillä matkiksilla on omat hyvät puolensa.

Kokemusta on Mirageista sen verran että serkun tyttöä oon niissä työnnellyt. Lyhyt makuutila, hieman isompi lapsi ei mahdu makaamaan ilman että jalat roikkuu. itellä Gracon Spreet ja ne puoltaa. Riippuu tietysti miten kovaan käyttöön tulevat. Jos todella vähäisellä käytöllä niin varmaan molemmat asiansa ajavat mutta jos vähänkin enempi on kauppareissuilla ja muutoin käytössä niin suosittelen sijoittamaan pikkusen enempi rahaa.

riippuu mitä haet rattailta. itse en gracoja ostaisi, ovat nitiseviä kammotuksia. Meillä on ollut Peg Peregot sekä Quinny Zappit. Molempia voin suositella, ovat laadukkaita. Jälkimmäisissä tosin selkänojaa ei saa laskettua.

Yhteistyössä